گام اول: اشتیاق سوزان

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گام اول: اشتیاق سوزان
Loading
/

اگر با من آشنا باشید، حتما می دانید که من دوست دارم ایده ها، انگیزه ها و اهداف به نتایج واقعی تبدیل بشوند، نه اینکه فقط در حد یک رویا بمانند. افراد به سه دسته تقسیم می شوند: افرادی که در مورد رویاها فکرمی کنند، افرادی که فقط درمورد آنها صحبت می کنند و افرادی که وارد عمل می شوند تا رویا را به واقعیت تبدیل کنند. و فقط دسته ی آخر مورد نظر من است. می خواهم موضوع دستیابی به هدف را به طور شفاف بیان کنم. من می خواهم به شما کمک کنم، به شما انگیزه بدهم و شما را مجبور کنم تا بلند شوید و حرکت کنید و به رویاهای خود برسید و زندگی خودتان را به بهترین وجه ممکن بسازید. وقتی زندگی انسان های موفق را بررسی کنید، انسان هایی که نه تنها به آرزوها و اهداف خود دست یافته اند، بلکه از مرز تصور خود فراتر رفته اند، می بینید که همه ی آنها گام های مشابه برای تحقق رویای خود برداشته اند. بنابراین قصد دارم 10 گامی که باعث موفقیت آن ها شده و رویا های آن ها را به واقعیت تبدیل کرده را برای شما بیان کنم.

شما به راحتی به آرزوهای خود نمی رسید. غول چراغ جادویی در کار نیست که فقط بخواهید، و رویاهای شما به وقوع بپیوندد، نه اینگونه نیست. اجازه دهید یکی از جملات جک لنون را بگویم: شما نمی توانید منتظر محقق شدن رویاهایتان بمانید، شما باید به دنبال آن ها بروید و به آن دست یابید.

بسیاری از مردم به دلیل نرسیدن رویا های خود، رویاهایی که در دل وذهن خود دارند، مأیوس هستند. اما بدلیل این یأس و نا امیدی است که آنها با پشتکارو توانایی خود به دنبال آن هدف نرفته اند. البته قبول دارم که بارها و بارها در مورد آن رویاها واهداف فکر وصحبت کرده اند، اما آن ها کار لازم را انجام نداده اند.

خوب ، اجازه دهید سراغ قدم اول برویم : قدم اول رسیدن به رویا ها (عطش شما برای آن هدف و رویا ) شما باید واقعا احساس نیاز کنید و آن را بخواهید. باید احساس عطش عمیق و بزرگ نسبت به آن داشته باشید. باید اشتیاق سوزان داشته باشید. باید اینگونه باشد که زمانی که به اهدافتان فکر می کنید، ضربان قلبتان بالا رود و خونتان به جوش آید. می توانید نام آن انگیزه وعطش را هدف یا جدایی زندگی یا بزرگترین آرزویتان یا حتی انتقام شما از زندگی بگذارید، این عطش به وسیله ی فکرکردن به نتایج و پاداش های بی نظیری که با رسیدن به آن هدف بدست خواهید آورد، به وجود می آید و یا حتی ممکن است توسط محرومیت ایجاد شود. اکثرافراد موفقی که می بینید توسط عطش بی پایان برای دستیابی به رویا هایشان، به این مرحله رسیده اند.

من به شما می گویم که این محدودیت، کمبود و یا هر چیزی که باعث بوجود آمدن این احساس عطش در شما می شود، را تقویت کنید. شما باید برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود گرسنه باشید، اگر می خواهید به آن ها برسید.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۶ دیدگاه برای “گام اول: اشتیاق سوزان

  1. پرهام ملکی گفته:

    با سلام خدمت استاد عزیز
    نکات تان بسیار عمیق بود و خود من به چالش کشیده شدم و دریافتم که اشتیاق واقعی باعث می شود تا شروع به کار کنیم و به سوی علایق مان گامی ارزشمند برداریم.

  2. علی رضا گفته:

    با سلام من از اعضای وبسایت شما هستم
    بر اساس تست های خودشناسی گرایش شخصیتی من به سمت کارآفرینی و سرمایه گزاری هست و یکی از کارهایی که بخوبی میتونم انجام بدم راهنمایی و کمک به دیگرانه
    ولی در تشخص شغلی که بهش اشتیاق سوزانی داشته باشم موندم اگه ممکنه راهنمایی کنین!

    • علی گفته:

      سلام علی رضا جان
      تعیین و تشخیص شغل مورد نظر و بدرد بخور به امیدی که به خودت و آینده خودت داری بستگس داره. البته اشتیاق سوزان اون انرژی و سوخت شما توی مسیر رسیدن به هدف و ارزشی هست که در نظر خودت هست. ولی پیشنهاد من اینه که روی هدفهات زوم کن و کاری رو که تو رو زودتر به هدفت نزدیک میکنه و یا میرسونه انتخاب کن. که البته من بعد از یک دوره خلصه ذهنی و درگیری فکری که داشتم نتورک رو انتخاب کردم که به نظر من شغل بینهایت ها و جاودانه هاست.

      • علی رضا گفته:

        بسیار عالی سپاسگزارم بیشتر میخواستم بهترین تست های تشخیص اشتیاق سوزان رو اگر مطلعین معرفی کنین و توضیح بدین که خودتون چطور پیداش کردین

  3. سارا گفته:

    سلام
    وقتتون بخیر
    مساله اینه که چطوری باید این اشتیاق سوزان رو در خودمون کشف کنیم؟یا اینکه چطوری در خودمون این اشتیاق رو بوجود آوریم؟

    • حسن گفته:

      چیزه عجیب غریبی نیست باید هدفتو خیلی دوست داشته باشی همونطور ک پسرا عاشق میشن هر کاری میکنن تا ب عشقشون برسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *