آزاد سازی قدرت درون

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
آزاد سازی قدرت درون
Loading
/

داستانی جالب از کتاب دارن هاردی

در یک دامنه ی بزرگ عقابی چهار تخم داشت ولی روزی زلزله ای آمد و یکی از تخم ها به یک مرغداری در روستایی افتاد. مرغ ها به صورت غریزی می دانند که باید از تخم ها مراقبت کنند، پس یکی از مرغ ها از آن مراقبت کرد، پس از مدتی تخم ترک خورد و یک عقاب زیبا از تخم بیرون آمد. عقاب مثل یک مرغ تربیت شده بود و فکر می کرد که یک مرغ است. عقاب عاشق خانه و خانواده اش بود ولی روحش چیز دیگری می خواست.

روزی گروهی از عقاب ها در حال پرواز بودند. عقاب نگاهی به آسمان کرد و با گریه گفت که کاش او هم می توانست مانند عقاب ها پرواز کند و اوج بگیرد ولی دوستان جوجه به او خندیدند و گفتند که ما مرغیم و مر غ ها هیچ وقت نمی توانند پرواز کنند. در نهایت بعد از یک زندگی طولانی آن عقاب مثل یک مرغ مرد.

این داستان دقیقا برای خیلی از مردم اتفاق می افتد و خیلی از مردم از پتانسیل  های درونی خود استفاده نمی کنند و به مرغ بودن قانع شده اند. اگر ما فقط به یک زندگی معمولی قانع شویم و فقط به زندگی افراد معمولی نگاه کنیم و از آن ها تقلید کنیم و مثل آن ها باشیم، در نهایت ما هم مثل یک مرغ خواهیم مرد.

در درون همه ی ما یک عقاب وجود دارد. عقابی که میتواند به رویاهاش برسد و از پتانسیل هایش استفاده کند و در نهایت به زندگی که لیاقتش را دارد و شایسته آن هست برسد و این یعنی آزاد سازی قدرت درون. عقاب  درون خود را آزاد کنید و فقط به زنده بودن قانع نباشید، بلکه مثل یک عقاب باشکوه پرواز کنید.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *