ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

جلسه اول: معرفی چهار قطعه موفقیت فردی

بهترین و شاید تنها راه رسیدن به موفقیت، تبعیت از الگوریتم موفقیت فردیه و الگوریتم موفقیت فردی یعنی مجموعه ای  از اصول و مراحل که ما باید دقیقا طبق اون و با همون ترتیب از اونها تبعیت کنیم تا در نهایت ما هم مثل افرادی که قبل از ما تونستن به موفقیت های خوبی برسن ما هم بتونیم به نتایجی مشابه نتایج اونها برسیم. در این ویدئو میخوام چهار قطعه موفقیت فردی و الگوریتم موفقیت فردی رو بیشتر برای شما توضیح که دقیقا الگوریتم موفقیت فردی چیه و چگونه کار میکنه؟ به نظر من موفقیت فردی هم دقیقا مشابه موفقیت قهرمانان ورزشیه. قهرمانان ورزشی برای اینکه بتونن به نتایج فوق العاده خوبی برسن چهار بخش رو باید جدی بگیرن و این چهار کار رو باید خیلی خوب انجام بدن، تا بتونن در نهایت به نتایج خیلی خوبی برسن.

اولین کاری که یک قهرمان ورزشی باید انجام بده اینه که قبل از تمرین اصلی خودش رو برای تمرین اصلی آماده کنه و یک سری نرمش هایی رو انجام بده. حتما دیدید که قهرمان های ورزشی قبل از تمرین های اصلی یک سری تمرین های بدنسازی و آماده سازی دارن. قهرمان های خوب، افراد موفق و ورزشکارهای موفق افرادی هستن که این مرحله رو خیلی خوب انجام میدن و مثل افراد دیگه از کنار این مرحله نمیگذرن. پس مرحله اول آماده سازی و نرمش.مرحله دوم خود تمرین های اصلی هست که اونها هم دقیقا از یک الگوریتمی تبعیت می کنن و اون تمرین هارو طبق اون الگویی که برای خودشون توسط خودشون یا یک مربی تعیین شده، مرحله به مرحله انجام میدن.سومین چیزی که باعث موفقیت یک قهرمان ورزشی میشه اینه که یک قهرمان ورزشی دقیقا آسیب ها و تله هایی که  سر راه اون وجود داره  رو شناسایی می کنه و سعی میکنه از اونها دوری کنه چون اون میدونه اگر سراغ اونها بره  و اون کارهارو انجام بده از موفقیت نهایی باز میمونه.چهارمین بخش برای موفقیت یک قهرمان ورزشی اینه که سعی می کنه از یک سری ویتامین ها و پروتئین ها که البته مجاز هم باشن استفاده کنه، تا بتونه سریعتر و راحتتر به موفقیت نهایی برسه.

پس چهار بخش برای موفقیت یک قهرمان ورزشی وجود داره. در مورد موفقیت فردی هم دقیقا همین چهار بخش وجود داره. از نظر من موفقیت فردی چهار بخش داره و بدنه موفقیت فردی، بدنه الگوریتم موفقیت فردی هم دقیقا از همین چهار بخش تشکیل شده. بخش اول نرمش های موفقیت، بخش دوم خود الگوریتم موفقیت، بخش سوم شناختن تله های موفقیت و بخش چهارم ویتامین های موفقیت یا شتاب دهنده های موفقیت. ویتامین های موفقیت یا شتاب دهنده های موفقیت کارهایی هستن که اگر ما اون کارها رو در زندگی و در کارمون انجام بدیم، میتونیم با سرعت خیلی بیشتری نسبت به بقیه رشد و پیشرفت کنیم و خیلی سریعتر نتایج خوبی رو بگیریم.

تله های موفقیت اون کارهایی هستن که اگر ما اون کارها رو انجام بدیم از موفقیت دور می مونیم و اگر اون کارها رو انجام ندیم به موفقیت خیلی سریعتر می رسیم. خیلی مهمه که ما آسیب ها و تله هایی که سر راه موفقیت وجود داره رو از همین اول راه از همین جایی که میخوایم شروع کنیم، مسیر موفقیت رو طی کنیم بشناسیم تا وقتی با اونها موجه شدیم، بدونیم که دقیقا این همون تله و آسیبی است که میخواد از موفقیت ما جلوگیری کنه. پس اگر ما این چهار بخش و بدنه اصلی الگوریتم موفقیت رو بشناسیم ما هم میتونیم مثل قهرمان های ورزشی به موفقیت های خیلی خوب و بزرگی برسیم.

 

۵ دیدگاه برای “جلسه اول: معرفی چهار قطعه موفقیت فردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *