جلسه ششم: ویتامین های موفقیت (بخش دوم)

به نام خدا سلام به همه شما دوستان و همراهان عزیز، امیرحسین فرجی هستم و روز اول از دوره آموزشی درآمدزایی اینترنتی از علایق و مهارتها رو سپری کردیم. در این فایل صوتی میخوام گزارشی به شما بدم در مورد اینکه در این روز و در این دو جلسه در این دوره آموزشی چه گذشت و چه اتفاقاتی افتاد. ما در جلسه اول در مورد قوانین حاکم برای ورود قدرتمند به دنیای درآمدزایی اینترنتی صحبت کردیم و یکی از راه های درآمدزایی اینترنتی را به دوستان آموزش دادم.

خیلی از افرادی که میخوان وارد دنیای درآمدزایی اینترنتی بشن بخاطر اینکه این قوانین اولیه رو نمیدونن حتی چند ماه و شاید چند سال زمان خودشون، هزینه، پول و انرژی خودشون رو هدر میدن. ما در این جلسه با دوستان صحبت کردیم و قوانینی که باید همین ابتدای راه بدونیم، انواع روشهای مختلف درآمدزایی بصورت کلی و چیزهایی که اگر ندونیم ممکنه ما هم مثل خیلی از افراد دیگه زمان و هزینه و انرژی خودمون رو هدر بدیم آشنا شدیم و بعد از اینکه این کارو انجام دادیم، اومدیم با مسیر و با اون دستورالعمل و الگوریتمی که قراره در این دوره طی کنیم آشنا شدیم. ببینیم روشهایی که برای درآمدزایی وجود داره چه تفاوتی با هم دیگه دارن و هرکدوم برای چه شخصی و چه روحیاتی مناسبه. پس در جلسه اول قوانین حاکم بر درآمدزایی اینترنتی رو شناختیم و بعد کمی با مسیری که قرار توی این شش روز و دوازده جلسه طی کنیم بیشتر آشنا شدیم.

در این جلسه کار دیگه که ما انجام دادیم این بود که با دوستان بیشتر آشنا شدیم و من از اونها خواستم که اونها اسم و فامیل و شغلی که الان درگیرش هستن رو یادداشت کنن. جالب این بود که تنوع شغلی بسیار بالایی مشاهده شد. خیلی از دوستان بودن که مثلا در یک رشته ای تحصیل کرده بودن و میخواستن در همون رشته بتونن وارد دنیای اینترنت بشن و درآمدزایی داشته باشن. مثلا شخصی بودن که زبان انگلیسی خونده بودن و کارشون تدریس زبان انگلیسی بود یا اقتصاد و روانشناسی و فلسفه خونده بودن یا حسابداری و علوم تربیتی خونده بودن. شخصی بودن که تابلوهای تبلیغاتی می ساختن و میخواستن این رو وارد دنیای مجازی کنن یا حتی افرادی که تمایل داشتن فروش لباس از طریق اینترنت داشته باشن. طراحی گرافیک، مدیر فروش قالب های بتون، فروش بیمه و افراد بسیار مختلفی و دو نفر دانشجو هم در بین این دوستان عزیزمون بود که من واقعا بهشون تبریک گفتم بخاطر اینکه خیلی زود و به موقع به فکر تغییر افتادن و این نکته، نکته بسیار مهمیه و واقعا به دانشجویانی که از الان به فکر آیندشون هستن من تبریک میگم و بهشون این رو میگم که به همین مسیرشون ادامه بدن.

پس از اون یک استراحتی داشتیم، یک پذیرایی مختصری برای اینکه رفرش بشیم و آماده جلسه دوم بشیم و بعد در جلسه دوم، یکی از راه های درآمدزایی اینترنتی رو آغاز کردیم یعنی روش فروش محصولات فیزیکی. در این جلسه من انواع مدلها و روشهایی که میتونیم از طریق فروش محصولات فیزیکی در اینترنت درآمدزایی کنیم رو به دوستان آموزش دادم. سه روش مختلف رو به اونها یاد دادم که هر کدوم یک سری ویژگیها، یک سری محدودیت ها، یک سری مزایا و یک سری قابلیت های خاص خودش رو داشت. بعد از اون اومدم برای اینکه ذهنشون آماده بشه مثل یک آهنگ سازی که باید ابتدا آهنگ های مختلفی بشنوه و ذهن و گوشش آماده بشه و بعد بتونه آهنگ ساز خوبی بشه، مثال های بسیار مختلفی با روشهای مختلفی که تونستن محصولات فیزیکی رو در اینترنت به فروش برسونن به اونها معرفی کردم.

مثالهایی که وب سایت شخصی بودن، مثالهایی که در اینستاگرام و تلگرام تونسته بودن این کارو بکنن و مثالهایی که در یک سری سایتهای واسطه ای که در کلاس معرفی کردم که تونسته بودن درآمدزایی اینترنتی برای خودشون ایجاد کنن. این مثالها باعث شد که دوستان ما در این کلاس ذهنشون آماده تر بشه، که دارن جرقه هایی در ذهنشون رخ بده و بدونن که چجوری میتونن علایق و مهارتها یا اون محصولی یا اون خدماتی که دارن رو در اینترنت به فروش برسونن و درآمدزایی اینترنتی داشته باشن.

اتفاق خیلی قشنگی که افتاد و چیزی بود که من واقعا دوست داشتم که این اتفاق بیوفته این بود که خیلی از اونها از این مثالهای تعجب می کردن و سوالات خیلی قشنگی که از من در حین کلاس یا آخر کلاس می پرسیدن من متوجه شدم که به هدفی که مد نظرم بود رسیدم. هدف اصلی من از شرکت شما دوستان عزیز در این کلاس اینکه ذهنتون ذهن کارآفرین بشه، خودتون ایده پرداز بشین. حرف همیشگی من اینکه هیچ شخصی نمیتونه به شما یک ایده بده یک مسیر بده این شمایید که با دیدن مثالهای مختلف با شناختن روشهای مختلف و بعد با شناختن خودتون و تلفیق اون باید مسیر درست درآمدزایی اینترنتی خودتون رو کشف کنید و این شعار اصلی و روش اصلی من هست که در این کلاس داریم اون رو اجرا میکنیم.با توجه به سوالاتی که دوستان در آخر کلاس پرسیدن متوجه شدم که همین دو جلسه تونسته تاثیر خوبی در ذهن اونها و کارآفرین شدن ذهن اونها داشته باشه. این خلاصه ای بود از ماجرا و اتفاقاتی که در این جلسه افتاد در این روز اول دوره درآمد اینترنتی افتاد. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشه. تا گزارش بعدی خدانگهدار.

 

۲ دیدگاه برای “جلسه ششم: ویتامین های موفقیت (بخش دوم)

  1. سید بهراد گفته:

    سلام و درود بر شما
    واقعا عالی است
    استاد مگر شما نمی دانید ریش تراشی حرام است لطفا ریشتان را نتراشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *