مصاحبه با مدیر وبسایت تله طب در الکامپ 95

به نام خدا میخوام شمارو با یک جوونی آشنا کنم ایشون مدیر وبسایت تله طب هستند که در حوزه پزشکی کارآفرینی کرده و میخوان ایده شو برای شما توضیح بدن.

بنده نوری هستم مدیر وبسایت تله طب . ما فکر کردیم که از طریق اینترنت ودر واقع پیاده سازی یک پلتفورم شامل وبسایت و موبایل اپلیکیشن، این امکان در واقع سخت رو برای اونها راحت کنیم. دسترسی آسونتر به پزشکها، آگاهی بخشی بیماران و بعد بحث پایش سلامت اونها، که ارزش این کار اینه که خیلی وقتها من نمیدونم به چه متخصصی باید مراجعه کنم به دلیل اینکه نظام ارجاعمون هنوز کامل نشده ، این در واقع اشتباه مراجعه کردن یا حتی مراجعه درست نکردن باعث میشه که هزینه، وقت و عدم در واقع رضایت مندی ایجاد کنه و حتی بعضی موقعها پیامدهای ناگواری هم به دنبال داشته باشه.

سوال خیلی مهمی که میخوام از شما بپرسم همونطور که گفتید مخاطبین اصلی ما افرادی هستن که میخوان وارد مسیر کارآفرینی بشن اما همونطور که احتمالا شما هم این دوره رو داشتید، یک سری ترسها یک سری مشکلات، یک سری باورهای غلطی تو ذهنشون هست و میترسن وارد این مسیر شن. چون میترسن تلاش میکنن برن سراغ مسیر عادی که از سالها پیش بوده و اون استخدام هست. توصیه شما به اونها چیه؟ و شما با این مشکلات با این چالشها چجوری کنار اومدین؟

اگر بخوان به امید استخدام بشینن با توجه به خروجی هایی که داریم میبینیم به جایی نمیرسن، یعنی باید این شجاعت داشته باشن که بیان و از خودشون شروع کنن، خودشون مبلغ باشن و یک کاری رو ایجاد کنن.

سوال من اینه چه چیزی باعث شد که شما این طرز فکر کنار بگذارید و وارد دنیای کارآفرینی بشید؟

حقیقتش اینه که بنده و البته دوستان دیگه ای که الان دور هم جمع شدیم و داریم این کارو انجام میدیم اصولا علاقه مند به این بودیم که رشد کنیم. میدونید، یعنی احساس می کردیم که تو فضای حالا اصطلاحا اگر بخوایم اسمشو کارمندی بزاریم یک فرآیند، یک در واقع وظیفه محدودی به آدمها در واقع ارائه میدن و  همونو باید انجام بدی.

یعنی میتونیم بگیم دوست داشتید تاثیرگذار باشید، واژه هیجان، لذت و تاثیرگذاری و مفید بودن در جامعه و خدمت به افراد جامعه واژه هایی هستن که میتونیم واقعا کارآفرینی رو با این چند واژه در حقیقت معرفی کنیم. شما چه توصیه ای دارید برای جوونا؟

به نظر من اولین بحثی که الان تو ذهن من میرسه که این شجاعت رو داشته باشن که خودشون بیان وسط گود و همین عبارتی که شما فرمودید اون حس تاثیرگذار بودن رو واقعا تجربه کنن. الان امکانات خیلی زیادی هست برای اینکه آدمها از تشکیل یک تیم و اصول کسب و کار، همه اینها رو یاد بگیرن و در کنار اون ایده ای که احتمالا همه ما صاحب انواع و اقسام اونها هستیم و نباید نگران باشیم از بروز اونها.مخصوصا با وجود بستری به اسم اینترنت که شاید خیلی از اینها سالهای پیش اجرا کردنشون امکانپذیر نبود اما با وجود اینترنت همه این ایده ها امکانپذیره.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *