تحصیل دانشگاهی یا کسب و کار؟

“از فرجی بپرس”- قسمت 1:

اقای دکتر فرجی، من 14سالمه و علاقه مند به برنامه نویسی و امنیت شبکه هستم و من خیلی در کلاس ها به کمک پدر و مادرم شرکت کردم و مقام هایی را کسب کردم ،، من حدود 4سال است که مشغول این کار هستم و همین امسال هم به موفقیت و کسب درامد رسیدم. سوال من این بود که من از همین الان یا از همین سن شروع به کسب درامد کنم و یا اون علم و یا دانش خود را در رابطه با برنامه نویسی و امنیت شبکه پیشتر کنم و یا در کنارش هر دوتا را انجام بدم به نظر شما کدام گزینه درست است!!. تحصیل دانشگاهی یا کسب و کار؟

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس” یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 

 

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *