حفظ تعادل جادویی

اکثر ما انسان ها به این فکر می کنیم که چگونه درآمد بیشتری کسب کنیم و یا چگونه می توانیم شغل خود را بهتر کنیم. این ها همه خوب هستند، اما نکته ی اصلی که استاد عزیزم جیم ران اشاره کرده است این است که شغل ما زمانی می تواند پیشرفت کند که خود ما از نظر فکری و روحی و رفتاری بزرگ شده باشیم.

قرار شد شما  فهرستی تهیه کنید و 10 تغییری که می خواهید در خود ایجاد کنید را بنویسید و کار بسیار ساده ای که باید انجام بدهید این است که هر روز یه قدم کوچک در مورد اون لیستی که تهیه کردید بردارید. خودتان را درگیر یه زندگی پیش و پا افتاده نکنید و توقع خودتان را از زندگی بالا ببرید و از قابلیت و پتانسیل ها ی خود حد اکثر استفاده را ببرید.

 موضوع اصلی این درس سلامتی کامل است. سلامتی کامل سلامتی در 3 بعد وجودی انسان است: سلامتی جسم، سلامتی ذهن و روان و بعد سوم سلامت روح .خیلی از انسان ها به حیوان خانگی خود بیشتر اهمیت می دهند و افرادی هم هستند که به بعد جسم توجهی ندارند اضافه وزن دارند و یا افرادی که به بعد روح و معنویت بسیار توجه دارند ولی از توجه به 2 بعد دیگرغافل شده اند.

اگر ما از نظر روحی سالم نباشیم و یا اگر ما به خدا ایمان واقعی نداشته باشیم هر چقدر هم کتاب بخوانیم و هر چقدر هم به سلامت جسم اهمیت دهیم باز هم شادی واقعی را تجربه نخواهیم کرد. به همین دلیل جیم ران تاکید دارد که مهمترین بعد سلامتی روح و معنویات است.پس حفظ تعادل در زندگی را جدی بگیرید.

برای پرورش جسم روزی 20 الی 30 دقیقه ورزش کنید و برای پرورش ذهن و روان بهترین کار کتاب خوندن است و برای پرورش روح ما بهترین کار نماز خوندن و یا شکر گزاری استو فراموش نکنید  که این 3 بعد هم وابسته هستند و هر کدام روی دیگری اثر می گذارند.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *