مصاحبه با مدیر باشگاه وردپرس در الکامپ 95

در خدمت آقای مهندس ملکی هستیم مدیر باشگاه وردپرس و مدیر شرکت نوین پردازان و میخوایم با ایشون آشنا بشیم.

من اگه بخوام خیلی خلاصه بگم تو این تایم کم، حدود ده سال پیش من تصمیم گرفتم که یک شرکت طراحی سایت تاسیس بکنم و کاملا بر طراحی و خدمات سایت تمرکز داشته باشم و دو سال ما  با چند نفری از دوستان، یادگیری هایی که ما خودمون تو این ایام داشتیم رو جمع کردیم و تصمیم گرفتیم که این خدمات رو ارائه بدیم. با گذشت زمان مرتب میدیدم که خیلی از دوستانی که چه ما براشون سایت طراحی کردیم چه کسان دیگری که براشون سایت طراحی کرده بودن ، به مشکلات ریز و درشتی میخوردن که خوب برا همین تصمیم گرفتیم که آموزش رو هم یکی از قسمتهای اصلی کارمون در کنارش ادامه بدیم و خوب شاید الان بخوام خدمتتون عرض کنم پنجاه درصد روی حوزه آموزش فعالیت میکنیم و پنجاه درصد روی خدمات طراحی سایت.

چه مشکلی یا چه نیازی رو شما حس کردید که تصمیم گرفتید که وارد این حوزه هم بشید.

بعد از اینکه خدمات طراحی سایت را ارائه دادیم، در واقع ضعف توی آموزش رو میدیدیم. وقتی که بحث آموزش رو شروع کردیم باز یک سری نقطه ضعف ها هم تو آموزش دیدیم به هرحال یک سری از افراد هستن و یک سری مدیران هستن که با اینکه آموزش ها رو میبینن ولی شاید فرصت کافی برای این نداشته باشن که این آموزشها رو کامل اجرا بکنن. خوب با پیشنهاد خیلی از دوستانی که بودن در کنار ما از جمله خود شما به این نتیجه رسیدیم که در واقع شاید بتونیم یک سایت خدماتی بیاریم بالا که با هزینه های خیلی کمتر فقط مواردی که دوستان بهش بر میخورن، رو انجام بدیم. به عنوان مثال شما اگر صاحب یک سایت باشید فروشگاه اینترنتی داشته باشید یک روزی تو یک کمپین فروش یک مشکلی براتون پیش بیاد ممکنه تو اون زمان فرصت نکنید برید آموزش ببینید. سریع ترین راهها برای شما اینکه یک فردی باشه که بتونه آموزش کاملی به شما بده و همیشه هم در دسترستون باشه. ما برای این نیاز امدیم این خدمات رو انجام دادیم، گفتیم که خدمات موردی برای وب سایتهای وردپرسی.

ایشون اولا سعی نکردن که دقیقا تکرار کار افرادی رو انجام بدن که تو این حوزه بودن و سالها بودن. این نکته ای که ما همیشه روی آن تمرکز داریم که شما باید دارای تفکر انتقادی باشید و سعی کنید یک کار نو انجام بدید.

نکته دومی که مدیر باشگاه وردپرس اشاره کردن و خیلی مهمه خود شما هم حس کردید ایشون بارها واژه مشکل رو به کار بردن هدف اصلی اصلا از کارآفرینی اینه که ما یک مشکل و یک نیازی رو پیدا کنیم که تا حالا اون نیاز و مشکل به خوبی برای کاربر ما حل نشده و حول اون مشکل و نیاز یک ایده ای رو خلق کنیم و من از این بابت به شما تبریک میگم چون واقعا چون خود من هم درگیر کار سایت بودم واقعا یک مشکل بزرگیه وقتی شما سایتتون طراحی میشه تازه داستان شروع میشه و واقعا نیاز به پشتیبانی دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *