ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

مصاحبه با مدیر وبسایت ایویس در الکامپ 95

به نام خدا، میخوام یک ایده خیلی جالب دیگه رو به شما معرفی کنم خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم و از شما میخوام به مخاطبین ما توضیح بدید که در وهله اول اصلا ایدتون چیه و کسب و کار شما حول چه ایده ای بنا شده؟

کار ما روی این هستش که اگر کسی قصد برگزاری مکانی، قصد برگزاری رویداد یا جلسه ای رو داره صد در صد نیاز به مکانی داره که مناسب باشه برای این کار. ما بهشون کمک میکنیم که این مکانی که میخوان پیدا کنن. یعنی مکانهای مناسب برای برگزاری رویداد و جلسه هستن.

اصلا چیشد که این ایده به ذهن شما رسید؟ یعنی اون روزی که این ایده جرقه خورد تو ذهنتون چی تو ذهنتون میگذشت؟

من و ایشون در حقیقت قصد داشتیم که روی یک کسب و کاری کار بکنیم و چندتا ایده رو بررسی کردیم، بعد دیدیم که خوب این ایده خیلی نیازه و  بیشتر تو جامعه نیازش احساس میشه. من خودم این مشکل رو  داشتم قصد برگزاری کارگاهی داشتم و دیدم که واقعا پیدا کردن یک مکان مناسب برای این کار مشکله. به این فکر رسیدم که از اون طرفم دیدم افرادی هستن که چنین مکانهایی دارن، مثلا آموزشگاه یا شرکتها. گفتم میتونیم یک بازاری درست کنیم که این دو قسمت به هم وصل کنیم.

خیلی جالبه پس تو خیلی از موارد شما میتونید بگردید یک مشکلی رو پیدا کنید که در حقیقت مشکل دو طرفه. میخوام از شما بپرسم برای مخاطبین وبسایت ما که اکثرا جوونایی هستن مثل شما که میخوان مسیر کارآفرینی و موفقیت رو شروع کنن و وارد مسیر کارآفرینی بشن شما بزرگترین توصیه ای که میتونید بکنید با توجه به اینکه شما این دوره رو تا حدی طی کردید چه توصیه ای هست؟

مسئله ای که هستش اینه که این مسیر بی تعارف بگم یک مسیری خیلی سخته ای اینجوری نیستش که هرکسی بگه من بخوام بیام توی این مسیر همینجوری، باید یک سری معیار ها برای خودش بسنجه، اینکه واقعا پشتکار داشته باشه این واقعا تو رسیدن به هدفش، کاری که میخواد انجام بده سماجت داشته باشه.

امیدوارم که شما هم از این جوونا الهام بگیرید و همانطور که مدیر وبسایت ایویس فرمودن شما هم شما بگردید بر اساس اون مشکلی که شما رو بیشتر از همه تو جامعه رنج میده همون مشکل رو حل کنید و حول اون مشکل یک کارآفرینی رو انجام بدید تا در نهایت همونطور که همیشه گفتم بتونیم کشورمون تبدیل کنیم به جایی بهتر و قشنگتر برای زندگی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *