چرا در استارت‌آپ‌ام شکست می‌خورم؟

“از فرجی بپرس”- قسمت 3:

سلام جناب آقای فرجی، ممنون از سایت خوبتون و آرامشی که دارید. من به کار تجارت الکترونیک علاقه شدید دارم و تو این راه تاکنون چند استارت آپ رو شروع کردم ولی متاسفانه با وجود تلاش فراوان و شبانه روزی موفق نبودم، حدود چند ساله که نتونستم درامد ایجاد کنم. نمیدونم مشکل از ایده هامه یا نداشتن تیم یا کمبود دانش، ولی دیگه نه پولی برام مونده و نه رمقی برای ادامه، هر چند با وجود اینهمه شکست باز علاقم رو از دست ندادم و دارم با رمق کمی که برام مونده ادامه میدم، این حرفا در گفتن راحته و هر بار بلند شدن و ادامه دادن واقعا کار آسونی نیست، اینکه حرفای تمسخر آمیز ادم‌های سنتی و اطرافیان حتی نزدیکترین آدمها مثل برادر، همسر و مادر رو بشنوی و تحمل کنی و باز به هدفت ایمان داشته باشی، اینکه ببینی آدمهایی که به مراتب سطح فهم ، دانش و مهارت پایینتر از تو دارند ولی بخاطر انجام کارهای سنتی و امتحان شده بدون هیچ نوع نوآوری از تو جلو هستند و بهت شبیه به یه آدم خیالاتی و بی کفایت نگاه می کنن،  ادامه این راه قدرت روحی و صبر بالایی می خواد. به نظرتون افرادی که این شکستها رو تجربه کردن مشکلشون چیه ؟

 

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *