چگونه به شغل های پردرآمد برسیم؟

یکی از سوالاتی که توی دانشگاه ها، توی سخنرانی هام و توی وب سایتم از من بارها پرسیده شده و سوال بسیار متداولیه این سوال که چه شغلی شغل پول سازه و چه شغلیه که میتونه درآمدهای عالی داشته باشه و شغل های پردرآمد چیه. جوان های ما اکثرا این سوال رو  بارها و بارها از من پرسیدن و همه اونها دنبال این هستن که به یک شغل پول ساز و به یک شغل پر درآمد برسند. این یکی از بزرگترین دغدغه های همه جوان های ماست و من توی دانشگاه های مختلف که تدریس دارم، این سوال رو بارها باهاش مواجه شدم توی وب سایتم هم افراد بسیار زیاد این سوال از من پرسیدن. اولا این سوال نشون میده که این افراد دنبال این هستن که به رویاها و آرزوهاشون برسن و این بنظر من موضوع بسیار خوبیه. اما جنبه دیگه ای که این سوال  داره اینه که واقعا ما برای این که به پول برسیم باید چه کاری انجام بدیم. اصلا آیا درسته که ما ابتدای راه انقدر تمرکزمون روی پول باشه؟ در این ویدئو میخوام به شما توضیح بدم که افرادی که به ثروت رسیدن و افرادی که تونستن در هر شغلی و در هر کسب و کاری جزو دسته برترها و عالی ها باشن چه نقطه نظر و چه طرز فکری رو  ثروت و شغل داشتن.

این افراد ابتدا کار اکثرشون اصلا به پول و ثروت فکر نمیکردن. شاید تعجب کنید این حرف رو میزنم شاید کمی براتون عجیب باشه و شاید قبول نکنید اما برید زندگینامه افراد موفق کارآفرینان برتر رو مطالعه کنید. زندگینامه اونها دقیقا نشون میده که ابتدا راه اونها تمرکز اصلیشون روی ثروت و پول نبوده. به عبارتی دیگه ابتدا راه اونها پول رو فراموش کردن پس اونها تمرکزشون روی چی بوده و چرا روی پول تمرکز نکردن. این سوال سوال اصلیه که ما در این ویدئو می خواهیم درمورد اون صحبت کنیم. اکثر اونها تمرکزشون بنظر من روی دو چیز بسیار بسیار مهم بوده که ما متاسفانه اون دو تا رو کلا فراموش کردیم. یک روی خودشون تمرکز کردن. اول از همه خودشون رو خوب شناختن، علایق خودشون، خواستشون از زندگی، هدفشون مهارت ها و نقاط قوتشون رو خوب شناختن. اونها سعی نکردن مثل خیلی از افراد دیگه جامعه  اصلا حرکتی نکنند، پیشرفتی نکنند یا اینکه سعی کنند موفقیت دیگران رو تقلید کنند کپی کنند. اونها سعی کردن خودشون باشن و خودشون رو خوب بشناسن.

واقعا هرچی بیشتر در زمینه موفقیت شغلی مطالعه میکنم بیشتر ایمان پیدا میکنم که سر نخ موفقیت در هر زمینه ای چه در شغل چه در زمینه راه اندازی کسب و کار چه در زندگی خودشناسی هست. اونها افرادی بودن که خودشون رو خیلی خوب میشناختن. دومین نکته اون ها روی ارزش، روی خلق ارزش، روی خدمت به دیگران تمرکز داشتن. همه ی اونها ابتدای راه بیشتر روی خلق ارزش تمرکز داشتن تا اینکه یک کسب وکار بسیار سود آور رو برای خودشون بسازند. پس اگر واقعا قصد دارید که شما جزو برتر ها باشید و شما هم به شغل های پول ساز برسید باید روی این دو مورد تمرکز داشته باشید مورد اول خودشناسیه. خودتون علایق و مهارت هاتون رو بشناسید و مورد دوم اینکه کاری انجام بدید که برای دیگران ارزش خلق کنید. کاری که نیاز ها و مشکلات دیگران رو به گونه ای برطرف کند. اگر علاقه دارید بیشتر در این مورد بدونید اگر علاقه دارید متوجه بشید که دقیقا افرادی که میتونن در قرن بیست و یک به شغل های پر درآمد برسند چه طرز فکری دارن و چه کارهایی رو انجام میدن در این زمینه ها اگر واقعا علاقمند و جدی هستید که بیشتر یاد بگیرید میتونید روی لینک زیر کلیک کنید. امیدوارم که روز و روزگار برهمه شما خوش باشه خدانگهدار.

+ تماشای ویدئوی بعدی: شانش شما برای رسیدن به شغل پردرآمد چقدر است؟

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *