گام دوم: بهانه ممنوع

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گام دوم: بهانه ممنوع
Loading
/

دوستان عزیز سلام، آیا آماده اید تا گام دوم برای دستیابی به اهداف را یاد بگیرید. دومین قدم این است که هیچ بهانه ای وجود ندارد. ما همگی این زندگی را یکسان آغاز کرده ایم، در حالی که کودکی برهنه و ترسیده بودیم. البته این را می پذیرم که برای یکسری افراد اتفاقاتی می افتد اما این اتفاقات در زندگی هر کسی به نوعی رخ می دهد. اما آن چه در زندگی ما رخ می دهد، ما و شخصیت ها را توجیه نمی کند. بلکه نحوه ی برخورد ما با آن رخداد ها، توجیه کننده ی این قرار داد است. شما کاملا مسئول زندگی خودتان هستید. هر اتفاقی که الان در زندگی شما در حال رخ دادن است، مقصر آن شما هستید. اگر به آرزو هایتان دست نیافته اید، تقصیر خودتان است. اگر وضعیت مالی مناسبی ندارید، تقصیر خودتان است. اگر اضافه وزن دارید، در وضعیت شغلی مطلوبی نیستید، شاد نیستید، آرامش ذهنی و قلبی ندارید، وقت کافی ندارید، احساس خستگی و فشار کاری بالایی می کنید، تقصیر خودتان است. شما مقصر تک تک آن ها هستید این فرمول را برای قبول کردن مسئولیت صد در صد اشتباهاتتان در زندگی، به خاطر بسپارید: هر چه در زندگی دارید، توسط:

1- کاری که خودتان انجام داده اید، این موضوع به سادگی برای همه قابل درک است .

2- اغلب مردم فراموش می کنند که گاهی اوقات شما به نتایج محدودی در زندگی می رسید، اما دلیل آن کاری که انجام داده اید نیست، بلکه دلیل آن کار هایی که باید انجام می دادید ولی انجام ندادید است و به همین دلیل است که به نتایج محدودی رسیده اید. شما آنچه را که می دانستید باید انجام بدهید را انجام نداده اید. در نتیجه بازهم تقصیر خود شماست.

3-  سومین موردی که باعث شکست مردم می شود، آن ها می گویند اگر با ماشین تصادف کنم چطور؟ یا سیل و زلزله بیاید چی؟ یا زمین بخورم و دستم بشکند چطور؟ آیا من به خاطر این حوادث هم مقصر هستم؟ البته که نه، شما مقصر نیستید. اما شما در مقابل نحوه ی عملکردتان در برابر آن حادثه و نوع پاشخی که به آن اتفاقات می دهید، مسئول هستید.

در نتیجه، بدون در نظر گرفتن اتفاقات، بدون نظر گرفتن شرایط جامعه و کشور، بدون در نظر گرفتن اینکه رئیس جمهور کیست، بدون در نظر گرفتن رفتار رئیستان، مشتریانتان و یا رقیب هایتان و هر مشکلی که با آن رو به رو هستید، شما مسئول نتایجی هستید که از زندگی خود می گیرید. شما در مقابل آرزوهایتان مسئولید. تنها عامل متغیری که باعث می شود، شما بتوانید به آرزو هایتان دست یابید، فقط شما هستید. هیچ عامل دیگری وجود ندارد، هیچ کس دیگری هم وجودندارد، و هیچ بهانه ای هم وجود ندارد. فقط و فقط خود شما هستید.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *