ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

گام هفتم: باور به توانمندی های خود

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گام هفتم: باور به توانمندی های خود
Loading
/

رسیدیم به قدم هفتم برای رسیدن به اهداف و تحقق رویاها، قدم هفتم این است که توانایی ها خودتان را باور کنید. اگر می خواهید به آرزو هایتان دست پیدا کنید، اولین قدرتی که به آن احتیاج خواهید داشت، باور کردن خودتان است، باور کنیدکه می توانید، باورکنید توانایی آن را دارید، باور کنید که هر چیزی را که بخواهید، برای شما امکان پذیر است.

نمی دانم چه کسی یا چه چیزی، شما را متقاعد کرده که انسان فوق العاده ای نیستید. و نمی توانید آن چیزی را که بخواهید، بدست آورید. اما این گفته اصلا درست نیست. شما زمانی با تمام وجود، خود را باور داشتید که انسان فوق العاده ای هستید و هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید. دارم درباره ی زمان کودکی تان صحبت می کنم، زمانی که شما کودک و بچه بودید و هر کاری را که اراده می کردید و می خواستید انجام می دادید چون باور داشتیدکه هرکاری برای شما امکان پذیر است. اگر از شما می پرسیدندکه می خواهید چه کاره شوید هیچ محدودیتی برای ذهن تان قائل نبودید و هر شغلی را که احساس می کردید دوست دارید، به دیگران اعلام می کردید.

من از شما می خواهم که به دوران کودکی برگردید و احساس کنید و بدانید که توانایی انجام هر کاری را دارید. اتفاقی که افتاده این است که یک چیزی یا شخصی، شما را از رسیدن به این اهدافتان دور کرده است. کسی باور شما را را دزدیده، اما نکته ی اصلی این است که آن شخص، خود شما هستید. خود شما هستید که این باور محدود کننده را برای خودتان ایجاد کردید. احساس کردید نمی توانید انسان فوق العاده ای باشید در صورتیکه شما می توانید به هر چیزی که روی آن تمرکز کنید، برسید.

تنها عاملی که بین شما و بزرگ ترین آرزوهایتان فاصله می اندازد باور و اعتقاد شماست. پس باور کنید که می توانید، آن موقع خواهید دید که چه اتفاقات قشنگ و بزرگی در زندگی تان اتفاق می افتد این باور، تنها یک عامل انگیزه بخش نیستبلکه یکی از شگفت انگیز ترین معجزات این دنیاست. چون شما می توانید تصورات ذهنی خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، به گونه ای که انگار الان کنار شما هستند و شما آن ها را حس می کنید. این باور قدرتی بی نظیر و نا محدود استو شما باید تا حد امکان از آن استفاده کنید.

از قدرت تخیل خود استفاده کنید و به رویا هایتان فکر کنید و باعث شود که شما برای حرکت به سمت رویاهایتان انرژی و انگیزه ی بسیار زیادی داشته باشید. پس کلمه ی جادویی که امروز در مورد آن صحبت کردیم، کلمه ی باور است. باور کنیدکه می توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید.

حالا می خواهم چند سوال از شما بپرسم. آیا واقعا خودتان را باور دارید؟ آیا واقعا باور دارید، می توانید هر کاری که اراده کنید و بر آن تمرکز داشته باشید به آن برسید ؟ آیا باور دارید که هر چیزی که درذهنتان وجود وجود دارد، امکان دسترسی به آن در وجود شما، قرار داده شده؟ اگر این ها را باور ندارید، حتما باید روی باورهایتان کار کنید و ایرادات باورتان را کشف کنید و سعی کنید این باور های محدود کننده را از خودتان برطرف کنید و مطمئن باشید که این باورهای محدود کننده، کاملا غلط است و فقط زایده ی ذهن ماست.

پس از شما خواهش می کنم که روی باور هایتان، باور های منفی که حتی خود شما هم شاید ندانید که از کجا آمده و چطوری به وجود آمده کار کنید و سعی کنید آن ها را حذف کنید. چون اگر آن ها را حذف نکنید، مثل غل و زنجیر به پای شما وصل است و مانع حرکت شما در مسیر موفقیت می شود.

یک نکته ی خیلی مهم که دوست دارم به شما بگویم این است، که باید بدانید که چقدر عالی و متفاوت هستید چرا؟ چون فکر می کنید چند درصد از افراد جامعه ما واقعا دنبال راهی برای موفقیت خودشان می گردند. شاید فکر کنید همه این کار را انجام می دهند، اما باید بگویم که اشتباه می کنید. چون اکثر افراد جامعه ی ما اصلا دنبال موفقیت نیستند و به یک زندگی معمولی رضایت دادند، پس یعنی برای خود و طرز فکرتان ارزش قائل باشید و بدانید اگر آن گام ها را در زندگی خودتان عملی کنید قطعا موفقیت از آن شماست.


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *