آیا تعریف من از موفقت درست است؟

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
آیا تعریف من از موفقت درست است؟
Loading
/

“از فرجی بپرس”- قسمت 9: آیا تعریف من از موفقیت درست است؟ 

 

سلام استاد

در پاسخ به سوالهای بسیار خوبتون باید عرض کنم موفقیت از نظر من تعاریف متعددی داره از جمله داشتن  زندگی ایده ال و هدفمند،رشد و پیشرفت مالی و معنوی، سلامتی و در کل من میخواهم زندگی را تجربه کنم و همواره در حال یادگیری و رشد باشم به همان کسی تبدیل شوم که برای آن خلق شده ام و جهان را جای بهتری برای زندگی کردن کنم.

سال قبل در شرکت تولیدی چوب با حقوق وزارت کار مشغول به کار بودم و از کارم رضایت نداشتم و همیشه به کارافرینی و خود اشتغالی علاقه داشتم .

در طی این مدت با مطالعه و تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به خواسته هام باید هدف گذاری و برنامه ریزی مکتوب و اصولی انجام بدم و تصمیم گرفتم برای سال جدید برای اولین بار در زندگیم هدف گذاری کنم و متعهد شدم با اراده ای راسخ برای رسیدن به هدفهایم تلاش کنم و جزء 3 درصد برتر جامعه باشم.

مهمترین اهداف من براساس اولویت در زمینه موفقیت فردی و کسب و کار و سلامتی به ترتیب زیر است:

1-سخنران انگیزشی موفق شدن

2-مطالعه روزانه ،یادگیری،تمرین و شرکت در سمینارهای موفقیت

3-درامد ماهیانه ده میلیون

4-یادگیری کامل مهارت های تقویت حافظه و تندخوانی(در این زمینه آشنایی نسبی دارم)

5-دریافت مدرک تافل زبان(در حد متوسط به زبان انگلیسی تسلط دارم)

6-افزایش وزن

سوالات من به شرح زیر است:

1-برای اینکه سخنران موفق شوم(بسیار به این حرفه علاقه مندم و استعدادش رو در خودم می بینم ) باید چه کارهایی انجام بدم و روزانه چقدر مطالعه و تمرین کنم ؟

2-با توجه به اینکه در سال جدید میخواهم تغییر شغل بدهم و نمیدونم چه شغلی رو برای رسیدن به درامد مد نظرم انتخاب کنم و با سرمایه نقدی 1 میلیونی چطور میتونم به این درامد برسم آیا باید در حال حاظر به شغل کارمندی و استخدامی که هیچ علاقه ای ندارم روی بیارم یا با همین 1 میلیون استارت خود اشتغالی رو بزنم و آیا کسب و کار اینترنتی گزینه مناسبی هست؟

3-برای دریافت مدرک زبان باید روزانه چقدر زمان اختصاص دهم و از چه منابعی استفاده کنم؟

اولین و مهمترین دلیل من برای سخنران شدن اینه که هنگام صحبت کردن در جمع بسیار مضطرب میشوم و نمیتونم حرفم رو بیان کنم و از این بابت همیشه در خلوت با خودم کلنجار میرم و میخواهم این ضعفم رو به نقطه قوت تبدیل کنم و دوم اینکه من به مطالعه اشتیاق فراوانی پیدا کردم و برای تقویت فن بیان و شهرت و درامد خوبی که داره این حرفه رو برگزیدم و میخواهم با طی کردن دوره آموزشی الگوریتم موفقیت فردی در این عرصه از بهترین ها باشم.

به نظر شما آیا این اهدافم معقول و منطقی هست و کدام یک از موارد باید اصلاح شود یا به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم شود؟ آیا تعریف من از موفقیت درست است؟

پوزش میخواهم اگر متن طولانی شد.

منتظر پاسختان هستم.

خیلی ممنون

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۱ دیدگاه برای “آیا تعریف من از موفقت درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *