از الکامپ چه آموختیم؟

به نام خدا سلام مجدد به همه شما اعضای گرامی و همراهان عزیز سایت آکادمی فرجی و خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم و امیدوارم که توی این مدت همراه بوده باشید و به مصاحبه هایی که من با کارآفرینی ها و استارت آپ هایی که در این نمایشگاه حاضر بودن ضبط کردیم رو گوش کرده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که شما هم با هر موقعیتی که دارید، با هر میزان تحصیلاتی که دارید و با هر سرمایه اولیه ای که دارید می تونید با داشتن تفکر انتقادی و با اینکه بگردید مشکل و نیازی رو در جامعه کشف کنید و سعی کنید با استفاده از تفکر و خلاقیت اون مشکل و اون نیاز رو حل کنید و اون رو تبدیل کنید به یک ایده سود آور و به یک کسب و کار.

کاری که شما باید انجام بدید اینکه اول از همه برای خودتون و آینده خودتون ارزش قائل باشید واقعا چیزی مهمتر از رشد و پیشرفت در زندگی جذاب و  هیجان انگیز نیست، اگر به صحبتهای اکثر افراد که من با اونا صحبت کردم و سعی کردم موفقیت اونها رو به شما بازتاب بدم دقت کرده باشید، متوجه میشید که اونها اکثرا دنبال چند چیز به صورت همزمان بودن، اولا همه اونها دوست داشتن در جامعه انسان موثر و تاثیرگذاری باشن و از پتانسیل های واقعی خودشون نهایت استفاده رو کنن و ثانیا دوست داشتن از طریق اون پتانسیل های خودشون، با حل کردن یک مشکل یا یک نیاز در جامعه خودشون هم به ثروت برسن.

 پس من از شما میخوام که از همین امروز به خودتون یک قول خیلی بزرگ بدید و اون قول اینه که به هیچ وجه حاضر نشید که آیندتون رو به حال خودش رها کنید. هر روز در زمینه رشد شخصی و رشد فردی خودتون مطالعه کنید و این رو بدونید که یکی از مهمترین چیزهایی که شما باید یاد بگیرید برای رسیدن به موفقیت و ثروت تمرکز روی رشد فردی و رشد شخصیه. شما باید اصول موفقیت رو یاد بگیرید. موفقیت یک الگوریتمی داره که شما باید این الگوریتم یاد بگیرید و بتونید مثل انسانهای موفق و تاثیرگذار فکر کنید و در نتیجه به آرزوها و رویاهای خودتون برسید.

من امیرحسین فرجی مدیر و موسس آکادمی فرجی هستم و به همه شما قول میدم در بهترین حالت ممکن تا اونجایی که از دستم بر میاد کمک کنم و امیدم اینه که شما بتونید هر چه سریعتر و با پشتکار وارد مسیر موفقیت خودتون بشید تا در نهایت ایران رو تبدیل کنیم به جایی بهتر و قشنگتر برای زندگی.همه شمارو به خدای بزرگ میسپارم، براتون بهترین آرزوها رو دارم، خدانگهدار.

۱ دیدگاه برای “از الکامپ چه آموختیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *