جلسه هفتم: بزرگترین رمز موفقیت فردی

به نام خدا سلام عرض می کنم به همه شما دوستان و همراهان عزیز آکادمی فرجی. حتما متوجه شدید که بزرگترین رمز موفقیت اینه که هیچ رمزی برای موفقیت وجود نداره و موفقیت تنها یک الگوریتم و یک دستورالعمله که اگر ما طبق اون و طبق اولویت هایی که باید انجام بدیم، انجام دهیم ما هم میتونیم به نتایجی مشابه نتایج افراد موفق دنیا برسیم.پس شناختن الگوریتم موفقیت فردی و تسلط به اون و اجرای اون به نظر من بزرگترین و مهمترین چیزیه که ما باید در زندگی خودمون اون رو یاد بگیریم و برای اون آماده باشیم و روی اون سرمایه گذاری کنیم. برای شما یک پیشنهاد بسیار ویژه دارم و اون دوره ی آموزشی الگوریتم موفقیت فردیه که نتیجه سی و چهار سال تجربه من، تحقیق من و ده سال تدریس در دانشگاه های مختلف و بودن با دانشجوها و جوونها و بررسی کردن اونها، رویاها و اهدافشون و کمک به چندین نفر برای رسیدن به اهدافشون و شروع مسیر موفقیت خلاصه شده در این دوره آموزشی یعنی دوره الگوریتم موفقیت فردی، مراحل الگوریتم موفقیت فردی رو در ویدیو های قبلی و در کتابچه رایگانی که خدمت شما دادم به صورت مختصر توضیح دادم و حتما متوجه شدید که اگر شما این مراحل رو بدونید و این نکات رو بدونید و از همه مهمتر سعی کنید اونها رو در زندگی و شغل خودتون اجرا کنید چقدر میتونید به اهداف و آرزوهاتون برسید، چقدر میتونید نسبت به رقبا، نسبت به اطرافیانتون شغل بهتری داشته باشید، زندگی بهتری داشته باشید و به نظر من از همه مهمتر شادی واقعی و احساس رضایت از زندگی رو که به نظر من بزرگترین نعمت ما در دنیاس رو تجربه کنید.

 این الگوریتم موفقیت فردی، فقط یک دوره آموزشی نیست و در کنار این دوره آموزشی صوتی که بیش از هفت ساعت فایل صوتی آموزشی هست یک دفترچه تمرین عملی به صورت پی دی اف هم در اختیار شما قرار می گیره که شما باید سوالاتی که در اون فایل های صوتی در هر کدوم از اون مراحل به شما داده شده رو با تفکر عمیق به اون سوالها پاسخ بدید و جواب اونهارو در دفترچه پی دی اف یادداشت کنید تا در نهایت بتونید هدفتون رو کشف کنید و اون رو تبدیل کنید به یک برنامه عملی و به امید خدا مرحله به مرحله به موفقیت های بزرگ و بزرگتری برسید. تفاوت این دوره آموزشی با دوره های آموزشی موفقیت که وجود داره در بازار، در چند مورد خلاصه میشه: اولین تفاوت در خود واژه الگوریتم. گفتم این دوره آموزشی فقط یک دانش صرف نیست، این دوره یک الگوریتمه، الگوریتم یعنی چیزی که مرحله به مرحله و طبق اولویت کاملا فکر شده و تست شده شما رو به اهداف و رویاهاتون می رسونه.

دومین تفاوت نتیجه محور بودن این دوره آموزشیه، من تصمیم نداشتم فقط یک سری مطالب تئوریک رو جمع کنم چون اعتقاد دارم ما به اندازه کافی از مطالب تئوریک توی دانشگاه ها و مدارس دلزده شدیم و دیگه فرصت نداریم که فقط مطالب تئوری رو یاد بگیریم. این دوره آموزشی روی نتیجه محور بودن، بسیار تمرکز داره و هدفش اینکه شما با اجرای اونها بتونید به نتایج و اهدافتون برسید.سومین ویژگی این دوره آموزشی تست شده بودن این دوره آموزشیه. این دوره آموزشی دوره ای که تونست زندگی من رو تغییر بده و من سعی کردم دقیقا همون مراحلی که خودم طی کردم و توسط یک سری از دانشجوها و افراد دیگه ای که این دوره آموزشی رو گوش دادن و تونستن تغییرات خوبی رو در زندگیشون مشاهده کنن کاملا تست شده و شما مطمئن باشید که با اجرای موارد گفته شده در این دوره آموزشی شما هم میتونید مسیر موفقیت خودتون رو هرچه سریع تر آغاز کنید.

نکته دیگه ای که در مورد این دوره آموزشی وجود داره مختصر و مفید بودن این دوره آموزشیه. من سعی نکردم که شمارو درگیر بیست یا سی ساعت محتوای آموزشی در زمینه موفقیت کنم مثل خیلی از دوره های آموزشی که در بازار وجود داره و شما رو بیشتر درگیر دانش می کنه. هدف اصلی من از این دوره آموزشی اینکه شما اصول موفقیت رو خیلی سریع یاد بگیرید چون کار اصلی ما اینه که شمارو برای موفقیت شغلی شمارو برای کار آفرینی و کسب و کار آماده کنیم و هرچه سریع تر وارد مرحله کسب و کار، کارآفرینی و موفقیت های شغلی بشید.  

در مورد مبلغ این دوره آموزشی که آیا مبلغ این دوره زیاد هست یا کم، بستگی به خود شما داره. بستگی به این داره که شما چقدر به آیندتون ارزش قائلید. مبلغ این دوره آموزشی از مبلغ یک عطر متوسط کمتره و در نتیجه شما باید تصمیم بگیرید که آینده تون براتون مهمه یا بوی خوش عطر برای شما مهمتره؟ یک عطر نهایت میتونه چند ساعت بوش برای شما بمونه، اما اگر شما اصول موفقیت رو یاد بگیرید و اون رو در زندگی خودتون اجرا کنید میتونه باعث بشه یک عمر شما از زندگیتون لذت ببرید. پس همین الان باید این تصمیم رو بگیرید که میخواید مسیر موفقیت خودتون رو شروع کنید یا نه؟ تصمیم این با شماست. البته یک نکته مهم دیگه و اون اینه که شما هیچ جای نگرانی ندارید چون یک امکان بسیار ویژه تر در این دوره آموزشی قرار گرفته و اون امکان بازگشت صد در صد وجه. یعنی شما وقتی این دوره آموزشی رو گوش دادید سی روز فرصت دارید تا درخواست بازگشت وجه بدید و ما وجه شمارو کاملا صد در صد به شما بر می گردونیم بدون اینکه هیچ دلیلی رو از شما بخوایم، یعنی شما به هر دلیلی حتی اگر بگید از محتوایات دوره اصلا خوشتون نیومد یا برای شما کاربردی نبود یا به هر دلیل شخصی میتونید درخواست بازگشت وجه بدید و ما بدون پرسیدن هیچ سوالی کل مبلغ شمارو به شما بر می گردونیم. پس هیچ جای نگرانی نیست و هدف من اینه که شما اصول موفقیت رو یاد بگیرید و هر چه سریع تر ذهنیت خودتون، طرز فکر خودتون ورفتار خودتون بر اساس موفق  شدن تنظیم کنید و مسیر موفقیت خودتون رو شروع کنید تا ما با هم بتونیم ایران رو تبدیل کنیم به کشوری بهتر و زیباتر برای زندگی.

 

 

۱ دیدگاه برای “جلسه هفتم: بزرگترین رمز موفقیت فردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *