ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

جلسه چهارم: مهارت های موفقیت فردی در شغل یابی

خیلی ها فکر می‌کنن برای رسیدن به شغل رویایی و دلخواهشون فقط باید مهارت‌های فنی و تخصصی خوبی داشته باشند. درصورتیکه که اینگونه نیست جون خیلی ها هستند که در بهترین دانشگاه‌ها تحصیل کردن و بالاترین مهارت‌ها را هم دارند ولی شغل خوبی ندارند و زاضی نیستند. پس داستان چیز دیگری است. در کنار مهارت‌های فنی و تخصصی باید مهارت‌های دیگری هم داشت.

 مهارتهایی که شما نیاز دارید رو ما میتونیم به سه دسته کلی تقسیم کنیم که من اسمشو گذاشتم مثلث موفقیت شغلی. سه مهارت اصلی وجود داره که ما برای اینکه بتونیم یک شغل دلخواه و رویایی و پردرآمدی داشته باشیم باید در هر سه تای این زمینه برای خودمون وقت صرف کنیم و سرمایه گذاری کنیم.اولین مهارت، مهارت های موفقیت فردی، قبل از اینکه شما بتونید شغل مناسبی رو جذب کنید باید خود شما از نظر ذهنی، از نظر طرز فکر برای جذب موفقیت آماده باشید. خیلی از افراد رو دیدم که مهارتهای بسیار زیادی داشتن اما چون خودشون آماده نبودن برای جذب موفقیت اصلا نتونستن شغل خیلی خوبی رو به دست بیارن.

دومین مهارتی که ما باید برای پیدا کرن شغل رویایی و دلخواهمون داشته باشیم، مهارتهای عمومی، منظور من از مهارتهای عمومی، مهارتهایی که مربوط به یک شغل خاص نیست. همه افرادی که دنبال رسیدن به شغل رویایی خودشون شغل پر درآمد هستن، باید این مهارتها رو کسب کنن.سومین دسته از مهارت هایی که ما باید برای رسیدن به شغل رویایی مون کسب کنیم مهارتهای تخصصی مختص رشته و صنعت خودمون. شما باید ببینید برای اون صنعت و اون رشته و اون شغلی که دارید چه مهارتهایی نیازه تا بتونید به شغل دلخواه و شغل رویایی خودتون برسید.

در ویدیو های بعدی در مورد هر کدوم از این سه دسته به صورت مفصل توضیح میدم و به شما میگم که چه مهارتهایی رو لازم دارید دقیقا برای اینکه بتونید به شغل رویایی و دلخواه خودتون برسید.از شما خواهش میکنم که نظر و یا تجربه ای که در این مورد دارید رو با ما و دوستان دیگه در میون بذارید تا بتونیم از اونها استفاده کنیم و تجربیاتمون رو افزایش بدیم. در ویدیو بعدی در مورد مهارت اصول موفقیت فردی صحبت میکنیم و ببینیم ما برای اینکه خودمون رو تبدیل کنیم به یک انسان موفق چه مهارتهایی رو باید کسب کنیم.

 

 

۵ دیدگاه برای “جلسه چهارم: مهارت های موفقیت فردی در شغل یابی

  1. یوسف گفته:

    سلام بر شما آقای فرجی بزرگوار
    دو قانون اثر مرکب و اثر محیط مرجع واقعا موثر هستن اثر مرکب توی زندگی شخصی و شغلی اثرش دارم حس میکنم.در خصوص اثر محیط مرجع در زندگی کاری باهاش مسئله دارم.به دلیل اینکه در شرکت تولیدی کارمند هستم وهمه همکاران باهام هستن و موندوم چگونه در این محیط با آنها که تمایلی به پیشرفت ندارن در ارتباط باشم ممنون میشم راهنمایی ام کنید.متشکرم

  2. سید علی اصغر نصرتی هادی آباد گفته:

    سلام وقت بخیر جناب فرجی عزیز
    من در زمینه طراحی سایت با cms ها و تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر و عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری وتعمیرات نرم افزاری موبایل و پشتیبانی دستگاههای ماینینگ تجربه دارم که همه بصورت تجربی بدست آوردم و اگر ساعتها کار کنم روی یک مشکلی خسته نمیشم چون میدونم بالاخره کلید حلش پیدا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *