خلاصه کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

خلاصه کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

آنچه در کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید می خوانید، 7 گام فوق العاده برای پیشرفت در کار و زندگی است. بعضی از نویسندگان انگیزشی ادعا می کنند که می توانند زندگی شما را تغییر دهند. جلد بعضی از این کتابها بسیار شاداب و شیک است؛ اما محتوایشان مثل نسیم تابستان بی اساس است! کتابی که خلاصه آن را تهیه کرده اید، برعکس این دسته از کتاب ها است. هاروارد.ام.گاتمن در این کتاب، مجموعه ای از مطالب ارزشمند را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند باعث بهبود زندگی شما شود. گاتمن کارشناس امور آموزشی است و اصول پیشرفت افراد را به خوبی می داند. او در این کتاب 7 گام برای تغییر دادن رفتارهای دائمی و ایجاد رفتارهای مثبت را بیان می کند. با عمل کردن به نکات گفته شده در کتاب «خود را برای پیروزی آموزش دهید» می توانید رفتارهای خود را اصلاح کنید. اگر می خواهید خودتان را بهتر کنید این کتاب را بخوانید.

 

در خلاصه کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید یاد می گیرید:

  • چرا تغییر دادن رفتار دشوار است؟
  • 7 گام برای تغییر رفتار و بهبود شخصی کدامند؟
  • چگونه باید گام ها را اجرا کرد؟

این خلاصه کتاب، پر از نکات عالی برای رسیدن به موفقیت در زندگی و پیشرفت است که به شما کمک می کند برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید و با تمام قدرت به سمت اهدافتان بروید.

 

دانلود خلاصه کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

اگر می خواهید خلاصه این کتاب فوق العاده را دریافت کنید و 7 گام عالی برای رسیدن به موفقیت شغلی و موفقیت در زندگی را یاد بگیرید، روی دکمه زیر کلیک کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *