ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

درآمد اینترنتی بدون دانش کامپیوتر

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
درآمد اینترنتی بدون دانش کامپیوتر
Loading
/

سلام عرض می کنم به همه شما دوستان و همراهان عزیزم. در این فایل صوتی می خوام جواب سوال یکی از دانش آموختگان عزیز دوره درآمدزایی اینترنتی رو بدم. این دوستم این مورد رو مطرح کردن که خیلی علاقه ای به کارهای کامپیوتری ندارن و اطلاعات کمی هم در این زمینه دارن و اگر مجبور نباشن هیچ وقت سراغ کامپیوتر نمیرن و گفتن اگر ممکنه من رو راهنمایی کنید که آیا امکان موفقیت من در زمینه درآمد اینترنتی بدون دانش کامپیوتر هست یا خیر؟ خوب سوالی که مطرح کردن پاسخش در همان دوره های آموزشی در حقیقت در جلسه اول داده شده.

ما در اون روز اول گفتیم، دو روش کلی برای درآمدزایی از اینترنت وجود داره: یکی روش های درآمدزایی اینترنتی بدون داشتن کسب و کار و وبسایت و دیگری کسب و کارهای اینترنتی که قطعا لازمه اش اینه که ما یک وبسایت داشته باشیم و وبسایت نیاز داره به مدیریت کردن، نیاز داره به یک سری کارهای تخصصی و پشتیبانی وبسایت، مسائل فنی، مسائل پشتیبانی و غیره. حالا این دوست عزیزمون گفته من خیلی علاقه ای به کارهای کامپیوتری زیاد و بیش از حد ندارم. آیا من هم می تونم درآمدزایی داشته باشم؟ جواب من قطعا آره هست، خیلی از افرادی که در کارهای کامپیوتری اصلا خیلی سر رشته ندارن از وبسایت سر در نمیارن، مسائل طراحی وبسایت رو بلد نیستن همین الان درآمدهای نسبتا خوبی از بستر اینترنت دارن.

یکی از روشهای اون میتونه درآمدزایی از شبکه های اجتماعی باشه حالا این شبکه های اجتماعی میتونه تلگرام باشه، میتونه اینستاگرام باشه. خیلی ها رو می بینید با فروش یک محصول جالب توجه و محصولی که باید اون ویژگی هایی که در کلاس گفتم رو داشته باشه از طریق اینستاگرام یا تلگرام دارن درآمدزایی می کنن. تو همون کلاس هم مثال های موفقی در این زمینه نشون دادم دیگه کار کردن با تلگرام و اینستاگرام که خیلی سخت نیست. نیاز به کارهای کامپیوتری عجیب غریبی هم نداره و شما به راحتی می تونید اونهارو یاد بگیرید اصل چیزی که شما باید یاد می گرفتید رو من در این کلاس ها به شما آموزش دادم، اصل اون چی بود؟ تفکر کارآفرینانه. چه محصولی، چه خدماتی رو به فروش برسونیم اینکه توی وبسایت بفروشیم، توی تلگرام یا توی اینستاگرام این میشه بستر کار ما، بستر کار ما اینه که چجوری ایده خوبی رو انتخاب کنیم اون ایده میتونه یک محصول باشه یا یک خدمات باشه و ما در این دوره آموزشی مفصل در این مورد صحبت کردیم.

توصیه من به شما اینه که مجدد به مطالب این دوره آموزشی گوش بدید با نگاه و تفکر عمیق تر و شما میتونید یک محصولی که احساس می کنید بازار هدف خوبی داره و نسبتا کمیاب هست اون محصول رو انتخاب کنید و فعالیت خودتون رو در اینستاگرام و تلگرام که نیاز به دانش تخصصی خاصی نداره آغاز کنید و با تکیه بر اون تکنیک هایی که من سر کلاس به شما آموزش دادم تکنیک های بازاریابی و فروش و تکنیک های کارآفرینی برای انتخاب ایده و سپس ارزیابی ایده پس اون مباحث ربطی به انتخاب مدیا که سایت باشه یا اینستاگرام یا تلگرام باشه نداره. اونها اصول کار آفرینی اینترنتیه، اونها رو شما الان یاد گرفتید. میتونید شما فعالیتتون رو با اینستاگرام یا تلگرام آغاز کنید بعد از مدتی که بازخورد خوبی گرفتید، ایده تون ارزیابی شد و فهمیدید اون محصول مخاطبی داره حتی میتونید هزینه کنید به یک گروه، یک تیم که زیاد هستند بدید برای شما سایت طراحی کنن.

نکته خیلی مهم، خیلی از کارآفرینان اینترنتی موفق که من نمیتونم اسم بیارم وجود دارن که من اونهارو می شناسم و اونها هیچ چیزی درمورد طراحی سایت بلد نیستن یعنی اصلا دانش تخصصی خاصی ندارن، اصل چیزی که رفتن یاد گرفتن مفاهیم بازاریابی و فروشه، مفاهیم اینکه چجوری ایده مون رو در حقیقت به مشتری ارائه کنیم و اون رو ترغیب کنیم به خرید. ما دراین کلاس در مورد اینها صحبت کردیم، پس اصل اون ذهنیه که پشت طراحی کمپین های موفقیت، انتخاب ایده های موفق اون مهمه و ما در این کلاس درمورد اینها خیلی صحبت کردیم.

کارهای فنی مثل طراحی سایت و کارهای دیگر حتی شما میتونید به یک تیم واگذار کنید ولی توصیه من اینه: برای شروع سعی کنید ایده ای پیدا کنید چه در زمینه فروش آموزش چه در زمینه فروش محصولات و از بستر اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید و از ایده تون درآمدزایی اولیه رو داشته باشید. کار کردن با اینستاگرام و تلگرام خیلی ساده تره، تبلیغات تو اونها خیلی راحتتره حتی هزینه تبلیغات میتونه تو اونها خیلی کمتر باشه. اگر ایده ی خوبی انتخاب کنید به اساس اون چیزهایی که من سر کلاس گفتم، قطعا میتونید یک درآمدزایی اولیه داشته باشید و بعد از اینکه به یک حداقل درآمدی رسیدید برای گسترش کارتون میتونید برید یک تیم یا یک نفر یا دو نفر رو استخدام کنید یا اینکه اصلا به صورت پاره وقت به اونها حقوق بدید یا به صورت آزاد کاری و فری لنسینگ اونها رو به کار بگیرید و سایت طراحی کنید و وارد دنیای بزرگتری بشید کسب و کار خودتون رو رشد بدید.

امیدوارم این باور محدود کننده که اگر من خیلی علاقه ای به کارهای کامپیوتری ندارم، نمیتونم برم سراغ درآمدزایی اینترنتی براتون جا افتاده باشه که این فقط یک باوره محدود کننده هست. البته توصیه من اینکه کم کم برید یکم اون کارهارو یاد بگیرید، بد نیست خیلی پیچیده نیست ما انسان ها انقدر قابلیت مغزمون بالاست که میتونیم هرچیز جدیدی رو یاد بگیریم ولی برای شروع توصیه من اینکه از شبکه های اجتماعی شما میتونید شروع کنید. امیدوارم پاسخ سوالتون رو گرفته باشید خدانگهدار

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۱ دیدگاه برای “درآمد اینترنتی بدون دانش کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *