شانس شما برای رسیدن به شغل پردرآمد چقدر است؟

به نام خدا سلام به همه شما دوستان و همراهان عزیزم، امیرحسین فرجی هستم مدرس و محقق موفقیت شغلی و روشهای نوین درآمدزایی. سوال اصلی من در این ویدیو اینه که شانس موفقیت شما برای موفقیت و رسیدن به یک شغل پردرآمد و رویایی در قرن بیست و یک چقدره؟ تا حالا این سوال رو از خودتون پرسیدید؟ متاسفانه ما این روزها همیشه میشنویم که کمبود شغل وجود داره و خیلی از شغل ها هستن که این روزها دیگه اون بازار سابق رو ندارن و خیلی از رشته ها هستن که این روزها دیگه مثل قبل نمیشه که در اون رشته ها شغل مورد نظر و دلخواه خودمون روپیدا کنیم. فکر کنم بزرگترین دغدغه اکثر جوونهای ما اینه که چجوری مطمئن باشن که می تونن شغل دلخواه و شغل رویایی خودشون رو پیدا کنن. واقعا پیدا کردن شغل تبدیل شده به یکی از بزرگترین معضلات اکثر افراد در خانواده های مختلف، هر کسی در هر رشته ای تحصیل می کنه به گونه ای با این معضل در ارتباطه.

اولین چیزی که به ذهن ما میرسه اینه که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور ما شغل ها کم شده، اما در این ویدیو می خوام به شما نشون بدم که دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد جامعه فکر می کنن که ما دچار کمبود شغل هستیم این نیست که شرایط اقتصادی ما تغییر کرده، دلیل اصلی اینه که کل جهان در حال تغییره. ما در قرن بیست ویک زندگی می کنیم که هم چیز به شدت در حال تغییرن. سبک زندگی ما، سبک فکری مردم، همه و همه به شدت در حال تغییرن. شاید سوال بپرسید که خوب چه ربطی به ما داره؟ مگه این به شغل هم ربط داره؟ بله دقیقا. تغییراتی که در قرن بیست و یک داره رخ میده چیزهایی هستن که شما باید از اونها آگاه باشید تا بتونید خودتون رو با اونها تطبیق بدید، بتونید خودتون رو با اونها هماهنگ کنید و در نتیجه شغل رویایی وشغل دلخواه خودتون رو پیدا کنید. در همین شرایطی که خیلی از افراد دارن مینالن از شرایط، افرادی رو دیدم که حتی سن خیلی کمی داشتن، کمتر از سی سال اما تونسته بودن شغل های خیلی خوبی پیدا کنن تونسته بودن با روشهای بسیار مختلفی که ممکنه شما با اونها آشنا نباشید به درآمدهای خیلی بالایی رسیده باشن.

پس اگر دلیل اینکه شرایط بده چرا اون افراد تونستن به این شغل های بسیار خوب و به این منابع درآمدزایی بسیار خوب برسن؟ واقعا داستان چیه؟ همه اینها در تغییراتی که در قرن بیست و یک در حال اتفاق افتادن و ما در کشور عزیزمون ایران در این زمان داریم این تغییرات رو در حقیقت تجربه می کنیم به واسطه این تغییراته که شغل ها تغییر کردن. خیلی از شغل هایی که در گذشته وجود داشت دیگه وجود نداره و خیلی از شغل هایی که همین الان وجود داره تا پنج سال آینده وجود نخواهد داشت. اجازه بدید چندتا از تغییراتی که داره رخ میده رو با همدیگه مرور کنیم. اولین تغییری که حتما خودتون هم دیدید اینکه به دلیل سیاستهای انقباضی دولت، خیلی از استخدام های دولتی کاهش پیدا کرده. از طرف دیگه از اونجایی که کامپیوتر و تکنولوژی تونسته خیلی از جایگاه ها رو از انسان ها بگیره خیلی از شغل ها از انسان گرفته شده و به کامپیوتر و تکنولوژی سپرده شده خیلی از شغل ها دیگه در قرن بیست و یک مفهومی ندارن. همه شما باید آمادگی این داشته باشید که خودتون رو با این تغییراتی که در قرن بیست و یک در حال رخ دادن هست آماده کنید.

دومین موردی که شما باید بدونید اینکه شغل شما چقدر شانس داره که در قرن بیست ویک باقی بمونه آیا تا به حال به این فکر کردید؟ آیا تا به حال به این فکر کردید که تغییری که در قرن بیست ویک در حال رخ دادنه چقدر احتمال داره اون شغلی که شما در ذهن خودتون دارید رو به خطر بندازه؟ همه اینها رو گفتم برای اینکه متوجه بشید که ما داریم در قرن بیست و یک زندگی می کنیم و شما به عنوان یک جوانی که در قرن بیست و یک دنبال شغل هستید و می خواید به درآمدهای بسیار بالا برسید هیچ راهی ندارید جز اینکه روشهای نوین درآمدزایی در قرن بیست ویک رو یاد بگیرید. روشهای پیدا کردن شغل در قرن بیست و یک رو یاد بگیرید و سعی کنید خودتون رو برای این تغییرات آماده کنید.

حالا همه اش از جنبه های منفی گفتم، اجازه بدید از جنبه های مثبت در قرن بیست ویک صحبت کنم. تغییر قابلیت و ویژگی ای که دو جنبه داره، جنبه اول اون تهدید، تهدید برای کسانی که خودشون رو با این تغییرات آماده نمی کنن و سعی نمی کنن خودشون رو با تغییرات هماهنگ کنن. اما جنبه دیگر و سر دیگر تغییر فرصته، فرصت های بسیار استثنایی که سال های پیش در قرن بیستم این فرصت ها اصلا وجود نداشتن و امروزه به واسطه تکنولوژی و اینترنت این فرصت ها وجود دارن و افرادی رو می بینید که تونستن در عرض چهار سال یا پنج سال به موقعیت هایی برسن که امکان نداشت قبلا در عرض بیست سال بتونن به اون شرایط برسن. پس ما مهمترین نکته ای که باید بدونیم اینه که تغییری که در قرن بیست ویک در حال رخ دادنه اولا این تغییر چه ما دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم اتفاق میوفته و دست ما نیست و دومین نکته اینکه انتخاب با خود ماست که انتخاب کنیم می خوایم سمت تهدید باشیم یا سمت فرصت.

اگر تصمیم دارید که خدایی نکرده به سمت تهدید باشید که اصلا نیازی ندارید که این ویدیو هارو پیگیری کنید و همین الان می تونید برید و به تفریحتون برسید و اگر تصمیم دارید که سمت فرصت باشید، تصمیم دارید که تبدیل بشید به ثروتمندان جدید، تصمیم دارید که شغل رویایی خودتون رو پیدا کنید، تصمیم دارید که روش های جدید درآمدزایی رو یاد بگیرید و بتونید اشتیاق واقعی، مهارتها و نقاط قوت خودتون رو تبدیل کنید به یک شغل پردرآمد، اون موقع است که شما می تونید از همین قرن بیست و یک که برای خیلی از افراد تهدید هست به بهترین وجه ممکن استفاده کنید.

پس اگر تصمیم دارید که شما سمت فرصت باشید به شما توصیه می کنم حتما ویدیو بعدی رو ببینید، در اون ویدیو می خوام به شما راز اصلی موفقیت شغلی رو بگم، رازی که همه افرادی که تو همه صنعت ها، تو همه بازار هدف ها، تو همه شغل ها و کسب و کار ها، انسان های موفقی بودن انسان های پیشرویی بودن و همیشه جلوتر از بقیه بودن همین راز رو تبعیت کردن و با استفاده از همین طرز فکر تونستن همیشه نسبت به بقیه پیشتاز باشن و  تونستن به درآمدهای خیلی بالایی برسن. امیدوارم که از این ویدیو لذت برده باشید و تغییراتی که در قرن بیست ویک در حال رخ دادن هست رو جدی بگیرید در ویدیو بعد من رو دنبال کنید. خدانگهدار.

+ تماشای ویدئوی بعدی: راز اصلی موفقیت شغلی

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *