قدرت روابط خانوادگی در موفقیت

در این درس در مورد موهبت روابط در مسیر زندگی صحبت میشود. اگر ما بتوانیم از روبط به درستی استفاده کنیم می توانیم احساس شادی واقعی را در زندگی تجربه کنیم . ما باید سعی کنیم با خانواده و همسر مانند یک باغ گل رفتار کنیم، یعنی روابط خانوادگی دقیقا مشابه باغ گل است و اگر شما از آن باغ گل به خوبی محافظت کنید و برای آن وقت صرف کنید، گل های زیبایی در آن می روید و شما می توانید از آن گل ها لذت ببرید و اگر برعکس آن را به حال خود رها کنید و به آن رسیدگی نکنید، علف های هرز در آن می روید.

در روابط هم اگر به خانواده اهمیت ندهید، پس از مدتی با خانواده غربیه می شوید و احساس غربیگی می کنید. تصور کنید انسان  ثروتمندی باشید ولی با همسر و فرزندانتان رابطه ی خوبی نداشته باشید آیا دیگر از آن پول و ثروت لذتی می برید؟

پس حفظ کردن رابطه خوب نیاز به وقت و تلاش دارد و اگر این وقت و تلاش را برای خانواده ی خودتان در نظر بگیرید حتما به نتایجی می رسید و چنان انرژی می گیرید که شما در مسیر موفقیت سرعت بیشتری می گیرید.

جیم ران 3 ابزار برای مراقبت از باغ خانواده مطرح کرده است:

1- وقت: وقت بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. حداقل روزی 1 ساعت با خانواده صحبت کنید و از مسائل آ ن ها با خبر شوید.

2- تلاش: با همه ی گرفتاری هایی که در کارتان دارید نباید فراموش کنید که شما خانواده ای دارید و هدف اصلی شما از همه ی آن کار هایی که انجام می دهید این است که بتوانید با خانواده تان از نتیجه ی آن کارها لذت ببرید. روابط خانوادگی را جدی بگیرید و بدانید که هدف اصلی شما از کار کردن این است مه زندگی خوبی را در کنار خانوادتان داشته باشید.

3- تصور و تجسم: تصور کنید که روابط خانوادگی تان را بسیار بهبود بخشیدید و با انگیزه ی بالا کارهایتان را به عشق خانواده انجام می دهید و زندگیتان بسیار معنا دار می شود پس سعی کنید که این روابط را در زندگی واقعی خودتان بهتر وبهتر کنید و نتیجه ی آن را در زندگی مشاهده کنید.


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *