مصاحبه با استارت آپ ادنگاه

یکی از دغدغه ها و نکاتی که هر صاحب کسب و کاری به اون نیاز داره تبلیغ کردن هوشمند، و یکی از روشهای درآمد زایی در دنیای کسب و کار اینترنتی هم درآمد زایی از تبلیغاته. الان میخوام شمارو با وب سایتی آشنا کنم که آقای عبدالهی برای شما توضیح بده که اصلا چی باعث شد  که این وب سایت خلق شود.

 در سایت ادنگاه، تمرکز روی هوشمند بودن تبلیغاته. براساس موقعیت جغرافیایی، زمان. فرض کنید شما وب سایتی هستید که مخاطب هدف شما فقط شهرستان اصفهانه، که شهر اصفهان یا یک شهر دیگه ای از ایرانه میتونن تعریف کنن که اون تبلیغ فقط در وب سایتهایی نمایش داده بشه که مختص اون شهر هستن و با این کار در هزینه اونها صرفه جویی میشه. به صورت خلاصه میتونم بگم در حوزه ای که فعالیت میکنیم در حقیقت یک مشکل و یک نیاز رو پیدا میکنیم و بر اساس اون مشکل می تونیم یک کسب و کار جدید و با روش بهتر و با راندمان بیشتر رو خلق کنیم.

به افراد و جوونهایی که میخوان وارد مسیر کارآفرینی بشن و کلی سوال تو ذهنشونه و کلی ترس تو ذهنشونه چه توصیه ای دارید؟

 اولین توضیح اینه که اول باید یک مشکلی پیدا کنن که براش بیان یک راه حل ارائه بدن و اون راه حلی که ارائه میدن نباید به صورت ناقص باشد و یا وسط کار دلسرد بشن، چون دقیقا درست تشخیص دادن  که یک مشکلی وجود داره، پس یک راه حلی رو باید براش پیدا کرد. هرچند با تغییرات کوچیک با چکش کاری هایی راه حل مناسب پیدا کنن. تو این حوزه هم  فقط و فقط تلاش .هیچ پارامتری به اندازه تلاش و خسته نشدن مفید و موثر نیستش.

شما وقتی شروع کردید چند نفر بودید؟ با چه امکاناتی شروع کردید؟ آیا سرمایه زیادی داشتید؟

ما وقتی شروع کردیم سه نفر بودیم با لب تاب های شخصی خودمون اومدیم استارت هم زدیم. فقط چندتا لب تاب داشتیم با یک هزینه خیلی کم در حد دو سه میلیون شاید بتونیم بگیم استارت کار زدیم. از یک جای به قول معروف مشارکتی بعد به یک اتاق مشارکتی و بعد کم کم به یک جای بیشتر.

پس دوستان به عنوان نتیجه گیری از این بحث میتونیم این نتیجه رو بگیریم که شما با هر امکاناتی، هر سنی، هرمیزان تحصیلاتی مخصوصا با وجود بستر تکنولوژی و اینترنت میتونید به راحتی وارد دنیای کارآفرینی بشید که سالها پیش در عدم حضور اینترنت همچین فرصتهایی واقعا یا مهیا نبود یا بسیار سخت بود.

 

۱ دیدگاه برای “مصاحبه با استارت آپ ادنگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *