همه ما نیازمند یک انقلاب درونی هستیم!

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
همه ما نیازمند یک انقلاب درونی هستیم!
Loading
/

از شما می خواهم که به اطراف خودتان توجه کنید. چند درصد از ما شب که از کارهای روزانه فارغ می شویم، از آن چیزی که بر ما گذشته یا انجام داده ایم راضی و خشنودی؟. چند درصد از ما با راحتی و آسایش کامل می خوابیم؟ چند درصد از ما روز را بدون اضطراب و عصبانیت و ترس می گذرانیم و صبح وقتی که از خواب بیدار می شویم، سرحال و پرنشاطیم؟ چند درصد از ما با علاقه و شور به سر کار خودمان می رویم؟ چند درصد از ما کاری که بر عهده ی ما هست را با اعتماد نفس کامل و با خشنودی کامل انجام می دهیم؟ چند درصد از ما وقتی که به خانه می رسیم انرژی، شوق و نشاط کافی داریم و آن شوق و نشاط را به خانواده مان هدیه می دهیم؟
اگر به این سوالات دقت کنید می بینید که اکثر افراد جامعه جواب های خیلی مناسبی برای این سوال ها ندارند و اصلا از زندگی شان رضایت کامل را ندارند. در واقع همه ی ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم. همه آرزو داریم که از زندگی مان دگرگون بشود. همه ی ما دوست داریم که زندگی پرنشاط و شادی داشته باشیم. همه مان دوست داریم سلامت باشیم و با انرژی و انگیزه زندگی کنیم. همه ی ما می خواهیم که ثروتمند بشویم. همه ی ما دوست داریم کارهایی را انجام بدهیم که به آن علاقه داریم و از انجام آن کارها احساس رضایت کامل کنیم. همه ی ما دوست داریم اعتماد به نفس کافی داشته باشیم و دوست داریم از ترس ها رها بشویم. اما سوال اینجاست که چند درصد از ما برای تغییر کردن، گامی برداشتیم؟ چند درصد از ما همیشه دنبال کسب موفقیت هستیم و دوست داریم سطح زندگی مان را بالا تر ببریم و حاضر شدیم بهای آن را بپردازیم و تغییر کنیم؟ چند درصد از ما توانسته ایم به آرزوهایی که داریم جامه ی عمل بپوشانیم؟ چند درصد از ما حاضریم انقلاب درونی در خود ایجاد کنیم؟
اگر دقت کنیم می بینیم که اکثر ما در روزمرگی زندگی خودمان گم شدیم و اصلا نمی دانیم به چه سمتی حرکت می کنیم. شاید دلیل آن این باشد که ما راه تغییر کردن را خوب بلد نیستیم. حتما با من موافقید که بسیاری از مردم قادر به تغییر رفتارهای معمول خودشان هم نیستند، البته من فکر نمی کنم شما جزو آن دسته باشید چون اگر جزو آن دسته بودید قطعا الان به این فایل صوتی گوش نمی دادید و مثل اکثر افراد جامعه وقت خودتان را با شبکه های اجتماعی و سریال های تلویزیونی و دیدن فیلم های بی ارزش هدر می دادید. پس شما جزو این دسته نیستید و من بابت این موضوع بسیار به شما تبریک می گویم. هدف اصلی ما توی این وب سایت این است که به شما کمک کنیم که کنترل زندگی خودتان را در دست خودتان بگیرید و بتوانید یک انقلاب درونی در خودتان شکل بدهید و درنهایت به آرزوهایتان به آن چیزی که همیشه توی ذهن شما بوده و دوست داشته اید به آن ها برسید، برسید و یک زندگی موفق شاد و سرشار از احساس رضایت کامل را تجربه کنید. امیدوارم که من بتوانم توی این مسیر یه شما کمک کنم و اثرات مثبتی را روی شما بگذارم که هدف اصلی من از ساختن این وب سایت هم همین است. خواهشی که از شما دارم این است که با وب سایت من، کانال تلگرام من و شبکه های اجتماعی من همراه باشید و سعی کنید به فایل های صوتی و یا مقالاتی که می نویسم دقت کنید و آن ها را در زندگی خودتان عملی کنید. همه شما را به خدای بزرگ می سپارم، منتظر فایل های بیش تر و مقالات بیش تر باشید. خدانگهدار.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *