چگونه مخاطب هدف را مجذوب سایتم کنم؟

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
چگونه مخاطب هدف را مجذوب سایتم کنم؟
Loading
/

“از فرجی بپرس”- قسمت 24: چگونه مخاطب را مجذوب سایتم کنم؟

سوال یکی از دوستان و همراهان عزیز کانال ثروتمندان جدید رو بدم. ابتدا سوال این دوست عزیزمون رو برای شما می خوانم: سلام آقای فرجی وقتتون بخیر بابت فایل های صوتی که در کانال می ذارید بسیار سپاسگذارم، ممنون میشم در سلسله جلسات از فرجی بپرس، در مورد روش های افزایش بازدید سایت های خدماتی و جذب مخاطب هدف  هم راهنمایی بفرمائید.یکی از سایت هایی که من بر پایه وورد پرس پیاده کردم این هست و نمی دونم چجوری براش جذب مخاطب هدف کنم. نزدیک ده هزارتا ایمیل به روش تست ای بی با مضامین مختلف، برای حدود نهصد تا آدرس ایمیل فرستادم و این ایمیل ها نرخ باز شدنشون بسیار بالا بود و کلیک میشد، اما حتی یک ثبت نامی هم نداشتم.

پاسخ دکتر فرجی

 

خوب سوال این دوست عزیزمون سوال جالبی هست که نکات بسیار مختلفی برای این سوال میشه مطرح کرد. اولین نکته مهم این هست که کسب و کاری که ایشون راه اندازی کردن، از نوع کسب و کارهای بی تو بی، یعنی بیزینس تو بیزینس هست. کسب و کارهای بی تو بی، کسب و کارهایی هستند که هدف شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، ارائه یک خدمت به یکی از یک گروهی از صاحبان کسب و کارهای دیگر هست. یعنی مشتریان شما انسان های معمول نیستند، بلکه مشتری شما همون بیزینس ها و کسب و کارها هستند. پس این میشه کسب و کارهای از نوع بی تو بی که اکثرا از نوع خدمات محور هستند.

یک نکته خیلی مهم که باید بدونیم این هست که روش بازاریابی ما در کسب وکار های بی تو بی عمدتا با روش بازاریابی ما با کسب و کارهای بی تو سی بسیار متفاوت خواهد بود. حالا در ادامه درموردش بیشتر صحبت می کنیم. برگردیم به مشکل اصلی که ایشون داشتن، ایشون حدود نهصد نفر ایمیل داشتن. یعنی ایمیل نهصد نفر رو داشتن و چندین بار به هر کدوم از این نهصد نفر این ایمیل رو ارسال کردن که گفتن حدود ده هزارتا ایمیل فرستادن. یعنی تقریبا ده بار به هر کدوم از این ها ایمیل فرستادن و گفتن این افراد ایمیل رو باز می کردن، یعنی روی لینک کلیک می کردن. یعنی عنوان ایمیل عنوان خوبی بوده احتمالا کلیک کردن، باز کردن ولی بعد که اومدن توی اون صفحه مورد نظر ثبت نامی صورت نگرفته. من صفحه ای که ایشون فرستادن رو رفتم چک کردم به نظر من دلیل ثبت نام نکردن اون افراد گنگ بودن موضوعی بود که در اون صفحه مطرح شده بوده. یعنی خود من هم دقیقا نفهمیدم کار ایشون چی هست و چه خدمتی قرار هست ارائه بده. خیلی برام شفاف نبود.

یادمون باشه در قرن بیست و یک، در جهان امروزی، مخاطب هدف ما مخصوصا صاحبان کسب و کار ها، اون هایی که دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند، خیلی حوصله ندارن بیشتر از یک حدی وقت بذارن تا بفهمند ایده شما چی هست. ما چون از نگاه خودمون به قضیه نگاه می کنیم و معمولا توی ذهن خودمون فکر می کنیم، ایده بسیار عالی هست، ایده متحول کننده ای هست و اصطلاحا خومون عاشق ایده مون میشیم، فکر می کنیم برای دیگران هم به همون اندازه مهم هست.

ساده و شفاف راجع به ایده خود صحبت کنبد

اولین نکته اولین درسی که  توی این فایل صوتی می خوام به شما بگم این هست که یادتون باشه که یک هزارم اون چیزی که شما فکر می کنید، شاید ایده تون برای مخاطبینتون در اون لحظه ارزشمند نباشه. اون ها عاشق ایده شما نیستن چرا؟ چون اون ها به اندازه شما در اون ایده تون فکر نکردن، آشنایی ندارن. خودتون رو بذارید جای یک نفری که یک دفعه یک صفحه ای باز میشه چهارتا کلمه قلمبه سلمبه، هوش مصنوعی و غیره توی اون صفحه می بینید، بدتر گیج میشید و اون صفحه رو می بندید.

فکر می کنم همچین اتفاقی برای این دوست عزیزمون افتاده، نکته دیگری که وجود داره این هست که مشکل این دوست عزیزمون فکر نکنم از بازدید کننده باشه، مشکل این هست که نتونسته بازدید کننده ها رو خوب درگیر کنه با ایده اش، تا اون ها تبدیل بشن به مخاطب هدف و بعد در آینده تبدیل بشن به مشتری و بعد در آینده تبدیل بشن به مشتری وفادار، این همون مفهوم قیف بازاریابی هست.

مفهوم قیف بازاریابی

در قیف بازاریابی شما ابتدا مشتری جذب می کنید و بعد توی این مرحله وظیفه شما این هست که با بیان یک سری مفاهیم بسیار ساده، شفاف و روان و بیان کردن این که ایده شما قرار چه مشکلی رو از مخاطبتون برطرف کنه و به چه صورت این کار رو انجام بده خیلی شفاف و ساده با کلماتی که مخاطب هدفتون کاملا درک کنه، بفهمه و اتفاقا با زبان مخاطب هدفتون صحبت کنید مخاطب رو درگیر ایده تون کنید، کاری کنید که وقت بذاره اون صفحه ای که نوشتید، اون ویدئویی که گذاشتید رو بخونه و بعد مخاطب علاقه مند بشه. حالا به شما مثلا ایمیلش رو بده یا ثبت نام کنه و تبدیل بشه به مخاطب هدف شما.

وقتی تبدیل شد به مخاطب هدف شما حالا میتونید با روش های مختلف مثل ایمیل مارکتینگ، بازاریابی تلفنی، بازاریابی با اس ام اس، وبینار، سمینار و هر روشی که برای کسب و کار شما و مخاطب هدف شما مناسب تر هست با مخاطب هدفتون در ارتباط باشید، اطلاعات کامل تر و بیشتری براش ارسال کنید، مخاطب رو به ایده تون علاقه مندتر کنید و بعد از یک مدتی بهش پیشنهاد بدید، پیشنهاد فروش بدید و اون رو تبدیل کنید به مشتری. این میشه قیف بازاریابی، حالا هر شخصی با توجه به نوع کسب و کارش با توجه به مخاطب هدفش باید یک قیف بازاریابی بهینه برای خودش تعیین کنه. یعنی روش های مختلف رو تست کنه و بهترین حالت رو پیدا کنه و همون رو ادامه بده.

از ایده خود بازخورد بگیرید

این دوستمون از ایمیل مارکتینگ استفاده کردن که به نظر من توی این مرحله شاید خیلی مناسب نباشه یا بهتر میتونن این کار رو انجام بدن. هدف اصلی این دوست عزیزمون که یک ایده جدید داره، یک ایده خلاقانه داره، ایده ای که خیلی برای خیلی ها آشنا نیست، باید این باشه که از ابزار بازاریابی استفاده کنه که تا حد بیشتر با مخاطب در ارتباط باشه و درگیر باشه. یعنی اگر ایشون بتونه راهی پیدا کنه که حضوری با ده تا از مخاطبین هدفش یا اصطلاحا پوتنشیال کاستومرش، اونایی که احتمالا در آینده ممکنه ایده به دردشون بخوره، مشتری هدفشون باشن با ده تا از اون ها به صورت حضوری بره صحبت کنه و ایده شون رو حتی رایگان در اختیارشون بذاره و اجازه بده اون ها استفاده کنن و بازخورد بگیره، ازشون سوالات هوشمندانه بپرسه سوالات خوب بپرسه و صحبت های اون ها رو حتی ضبط کنه بعد بیاد تحلیل کنه، اگر این کار ها رو انجام بده خیلی بهتر مسیر براش شفاف میشه.

همیشه گفتم اشتباه خیلی از ماها که می خوایم وارد مسیر کارآفرینی اینترنتی بشیم، این هست که فکر می کنیم کارآفرینی یعنی این که پشت کامپیوتر نشستن، یعنی پشت درهای بسته نشستن، نه. کارآفرینی یعنی کشف یک مشکل شفاف کشف یک مشکل موجود یا یک نیاز موجود یا یک نیازی که خوب پاسخ داده نشده و ما قرار هست بهتر پاسخ بدیم و مخاطب واقعا بهش نیاز داره.خیلی از ایده هایی که توی ذهن شما هست، شما عاشق ایده ات هستی اصلا مخاطب حتی حاضر نیست پنج دقیقه وقت بذاره ایده شما رو گوش بده یعنی همون چندتا جمله اول احساس می کنه اون ایده اصلا به دردش نمی خوره یا ضرورتی براش نداره. پس گوشه ذهنمون باشه مخاطب کم حوصله است. فقط مخاطب وقتی حاضر هست به ما گوش بده که واقعا به یک مشکلش گوش کنیم و بعد ادعا کنیم که با این ابزارمون با این ایده مون میتونیم اون مشکل رو برطرف کنیم، خودمون رو بذاریم جای مخاطب.

روی مزیت های محصول تاکید کنید

نکته بعدی که باید اشاره کنم این هست که در صفحه لندینگ پیج یا صفحه فرودی که می خواید مخاطب رو درگیر کنید، بازدید کننده رو درگیر کنید و تبدیلش کنید به مخاطب هدف باید خیلی ساده و شفاف بنویسید و نکته ی مهم دیگه باید به جای تاکید روی ویژگی ها و مشخصات محصول، روی مزیت های محصول تاکید کنید. نکته بسیار بسیار بسیار ظریفی هست. مثلا شما فرض کنید می خواید کولر گازی بفروشید به جای اینکه مثلا بگید توانش چند کیلو وات هست، فرض کنید این عددها همه عدد های خیالی هست. مثلا بگید کانورترش اینطوری هست، بجای اینکه این چیزها رو بگید باید روی مزیت هاش تاکید کنید مثلا بگید برق کمتر مصرف می کنه. این میشه یک مزیتی که واقعا برای مخاطب ارزشمند هست یا اینکه بگید پرتاب بادش بیشتر هست و خونه تون رو سریع تر خنک می کنه اگر مثلا شما توی پذیرایی بذارید حتی اتاق ها رو هم خیلی سریعتر خنک میکنه، این ها میشه مزیت. مخاطب دنبال مزیت هست، مخاطب اصلا براش مهم نیست توی اون کولر گازی شما چند تا پروانه داره می چرخه.

خیلی از صفحات فرودی که من میبینم بیشتر روی مشخصات و ویژگی ها مانور دادن چیزی که اصلا برای مخاطب مهم نیست. در صفحه محصولتون، در صفحه فرودی که دارید طراحی می کنید و قرار هست از طریق اون بازدید کننده رو به مخاطب هدف تبدیل کنید، باید شفاف و روان بنویسید ایده شما چه کاری برای مخاطب انجام میده، چه مشکلی رو حل می کنه، چه نیازی رو پاسخ میده و در مقایسه با ایده های مشابه چه مزیتی داره. چرا مخاطب اگر از این استفاده نکنه ضرر می کنه، چه ضرری می کنه؟ سوالاتی که تو ذهن مخاطب داره می چرخه اون ها رو شفاف و روان پاسخ بدید. سعی کنید جملاتتون ترغیب کننده باشه برای این کار توصیه من این هست که برید شرکت های موفق مشابه خودتون رو صفحاتشون رو بخونید و ببینید جملاتی که نوشتن از چه جنسی هست از اون ها الگوبرداری کنید. لازم نیست خودتون همه کار رو از صفر شروع کنید و انجام بدید.

پس خلاصه این که مشتری مزیت ها رو می خره نه ویژگی ها رو. نکته دیگه ای که به نظرم خیلی مهم اومد این هست که خیلی ما بیش از اندازه روی خلاقیت تمرکز داریم، خیلی به خلاقیت بها میدیم، واقعیت قضیه این هست که برای موفقیت در کسب و کار شاید خلاقیت ده درصد هم موثر نباشه. این واقعیتی هست که خیلی از صاحبان کسب و کار میگن و من با خیلی از اون ها مصاحبه کردم، صحبت کردم ولی افرادی که بیرون گود نشستن، فکر می کنن نود درصد خلاقیت هست. خیر، نود درصد اجرای درسته، نود درصد پیدا کردن زبان مخاطب، نیاز اصلی مخاطب هدف و اینکه یک گروهی رو پیدا کنیم که حاضر بشن به ما گوش بدن و ایده ما رو بپسندند این اجرای کار مهم هست.

برای مشکلات مخاطب هدف، راه حل پیدا کنید

خیلی ها توی خونه نشستن و ایده های خلاقانه دارن هر ماه یک ایده ای رو دارن اجرا می کنن نتیجه ای هم نمی گیرن، و نکته ی دیگه ای که در مورد این دوستمون باید بگم من احساس می کنم این دوست عزیزمون خیلی از این شاخه به اون شاخه می پره. به جای اینکه هی از این شاخه به اون شاخه بپریم، بهتر هست که حضوری بریم توی گروهی حتی میتونیم توی یک سمیناری شرکت کنیم و بعد از چند نفر در انتهای اون سمینار بخوایم بیان به ایده های ما گوش بدن واقعا ببینیم می پسندن، واقعا بهشون نیازمند هستن؟ بریم ببینیم اون ها چه مشکلاتی دارن از زبان خود مخاطب هدف مشکلاتش رو بشنویم و برای اون ها راه حل پیدا کنیم. بجای اینکه دنبال خیلی چیزهای خلاقانه عجیب غریب باشیم.

واقعیت قضیه مخصوصا در ایران، شما اصلا نیاز نیست خیلی کار عجیب غریب کنید، همون ایده های ساده و شاید مشابه خیلی ها رو شما بهتر پیاده سازی کنید. یکم توی اون ها خلاقیت خرج بدید، یکم بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کنید، به درآمدهای خیلی بالایی خواهید رسید. روشی که شما باید استفاده کنید به نظر من روش بازاریابی مستقیم یا دایرکت مارکتینگ هست که گفتم اگر از نوع حضوری باشه و در مراحل ابتدایی کسب و کار باشه. مراحل اولیه کسب و کار برای شما خیلی خیلی مناسب تر هست، چون شما قشنگ دارید مخاطب رو میبینید، زبان مخاطب رو رصد می کنید و می فهمید پشت ذهن مخاطب چی می گذره، مشکلش چی هست؟ ایده شما رو اصلا می خواد نمی خواد؟ کدوم جنبه ایده تون رو می پسنده؟ کدوم جنبه ایده تون رو نمی پسنده؟

 از بازاریابی تلفنی و حضوری برای شناخت مخاطب استفاده کنید

روش دیگه ای که می تونید استفاه کنید برای دایرکت مارکتینگ، روش بازاریابی تلفنی هست. مخاطب هدف شما صاحبان کسب و کار های اینترنتی هستن. تو سایت هاشون برید، شماره تلفن هاشون رو بردارید، با اون ها صحبت کنید، ایده تون رو مطرح کنید و بعد ببینید اون ها چی میگن، اگر گفتن نمی خوایم، بپرسید چرا نمی خواید؟ علت اینکه این ایده رو نپذیرفتید چی هست؟ همین سوال و جواب ها خیلی چیز ها رو برای شما مشخص می کنه.بذارید ساده تر مسئله رو مطرح کنم. به جای اینکه بشینیم تو خونه و سعی کنیم هزارتا مشتری پیدا کنیم و به هزار نفر ایمیل بفرستیم و خودمون رو درگیر کنیم و بعد از اون ها اصلا باز خوردی نگیریم و آخر هم نفهمیم اصلا ایده مون به درد می خورد، به درد نمی خورد اشکالش کجا بوده، کجاش خوب بوده کجاش بد بوده؟ آیا روش ارائه ما ایراد داشته؟ ایراد از چی بوده و بعد از یک مدتی افسردگی بگیریم و کلا اون ایده رو رها کنیم، این روشی هست که اکثرا دارن انجام میدن. روش من جور دیگه ای هست.

روش من این رو میگه: ده تا بیست تا شماره پیدا کنید با اون ها تماس بگیرید، حتی اگر می تونید با اون ها قرار حضوری بگذارید و برید صحبت کنید سعی کنید از همون چند تا چهار تا مشتری پیدا کنید، چهارتا انسان که حاضر هست که ایده شما رو بپذیره اجرا کنه، با اون ها درگیر بشید، ارتباط بر قرار کنید، با اون ها صحبت کنید، ایده تون رو اجرا کنن، بازخورد بگیرید، ایده تون رو اصلاح کنید و بعد که به جایی رسیدید که همون چهارتا پنج تا مشتری خیلی دیگه راضی شدن حالا موقع گسترش کسب و کار هست. موقع رشد کسب و کار هست.

هدف اصلی شما رفتن به پشت ذهن مخاطب است

ببینید به قول مایکل گربر کسب و کار سه مرحله داره: کودکی، نوجوانی، بلوغ. خیلی اوقات ما می خوایم از همون مرحله اول بدون اینکه کودکی و نوجوانی رو طی کنیم وارد مرحله بلوغ و رشد و بزرگ شدن کسب و کار بشیم و نمی تونیم این کار رو بکنیم و در نتیجه کسب و کار رو رها می کنیم. پس شما تمرکز کنید روی چند تا مشتری خوب پیدا کنید یا از طریق تلفن یا حضوری یا هر طریق دیگه ای که به ذهنتون می رسه، میتونید اون ها رو دعوت کنید به یک وبینار، توی اون وبینار از اون ها سوال بپرسید اجازه بدید اون ها هم صحبت کنن، صحبت های اون ها رو تحلیل کنید، هدف اصلی شما توی این مرحله که ما بهش میگیم مرحله ولیدیشن یا مرحله ارزیابی ایده، ارزیابی مرحله کسب و کار. هدف اصلی شما فروش نیست هدف اصلی شما رفتن به عمق ذهن مخاطب هدف، رفتن به دل مشتری و فهمیدن این که تو مغز مشتری چی میگذره و از همه مهمتر، پشت ذهن مشتری چی میگذره. اونجاست که شما میتونید به ایده پولساز برسید.

پس هدف شما  برای جذب مخاطب هدف باید این باشه که برید داخل ذهن مشتری و حتی پشت ذهن مشتری ببینید داره چی فکر می کنه، تو سرش چی میگذره و وقتی اونجا حرکت کنید برید اونجا. اون موقع است که ایده تون رو خیلی قشنگ میتونید اصلاح کنید، بر اساس این شناخت دقیقی که از مخاطب هدفتون پیدا کردید. همه افرادی که ایده های خوبی دادن این مراحل رو طی کردن.اگر قرار بود کسب و کار این باشه که یک ایمیل، یک لیست ایمیل بگیریم یا خریداری کنیم یا خودمون داشته باشیم، ده تا دونه ایمیل بفرستیم و یک سری افراد بیان بخرند، همون اول که دیگه هر کسی صاحب کسب و کار میشد. این کار ها رو باید بکنید اما موقعی که مطمئن شدید ایده تون واقعا نیاز و مشکل یک گروهی رو برطرف می کنه و مخاطبین هم حاضر هستند وقت بذارن، انرژی بذارن و حتی پول بدن تا اون ایده رو از شما بگیرن.خیلی وقت ها ما فکر می کنیم ایده مون خیلی به درد بخور و عالی هست اما اصلا برای مخاطب هدفمون ارزشی نداره. دوتا احتمال داره یا ما توهم زدیم و تو رویا هستیم یا اینکه مخاطب هدفمون رو خوب انتخاب نکردیم، باید یک گروه دیگه ای رو پیدا کنیم.

معرفی 2 کتاب مفید

خب این فایل صوتی یک کم طولانی شد. ولی فکر می کنم درس های بسیار خوبی در این فایل صوتی نهفته است، توصیه می کنم این فایل رو حداقل دوبار گوش بدید. با دقت و عمیقا گوش بدید و در انتهای این فایل صوتی می خوام به این دوست عزیزمون و شمایی که می خواید در مسیر کارآفرینی حرکت کنید، چند تا کتاب خیلی خوب معرفی کنم: کتاب اول، کتاب افسانه کارآفرینی اثر آقای مایکل گربر هست که دقیقا میگه خیلی از متخصصین می خوان وارد دنیای کارآفرینی بشن، اما با ذهنیت متخصص بودن می خوان این کار رو بکنن و شکست می خورن.

نکات بسیار قشنگ و عمیقی رو بیان می کنه که مطمئنم وقتی این کتاب رو بخونید، می فهمید که اشتباه خیلی از شماها هم دقیقا توی این کتاب بیان شده. کتاب بسیار عالی دیگه ای که به این دوست عزیزمون و همه شمایی که می خواید با سرمایه کم وارد مسیر کارآفرینی بشید توصیه می کنم حتما حتما بخونید کتاب، بازاریابی چریکی یا guerilla marketing هست که نویسنده اش Jay Conrad Levinson این کتاب هست، حتما این کتاب رو مطالعه کنید، مطمئنم میتونه براتون خیلی خیلی مفید باشه.

امیدوارم این فایل صوتی بهتون کمک کنه تا در مسیر کارآفرینیتون در مسیر کسب و کارتون گام های عقلانی تر و درست تری بردارید و باز هم تاکید میکنم، کارآفرینان موفق کارآفرینانی هستند که در کمال آرامش و با مطالعه و یادگیری، پله پله مسیر کارآفرینیشون رو طی می کنن. اگر الان در مرحله ای هستید که خیلی سر در گمید، خیلی احساس ابهام و گیجی می کنید بدونید که تنها نیستید. همه کارآفرین ها این ابهامات رو دارن، همین الان که من دارم با شما صحبت می کنم تو ذهن من هم کلی ابهام وجود داره و باید بپذیریم که قشنگی مسیر کارآفرینی این هست که هر روز یک مسئله ایجاد میشه و ما با مطالعه با مشورت کردن با دیگران و تست کردن باید یک راه حلی براش پیدا کنیم و قشنگی مسیر رشد و پیشرفت هم دقیقا همین هست. اما بعد از چند سال متوجه میشید که چقدر جایگاهتون، چقدر طرز فکرتون، چقدر شخصیتتون فرق کرده، رشد کرده، این هست که زیباست. موفق و پیروز باشید، خدانگهدار.

 

 

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۲ دیدگاه برای “چگونه مخاطب هدف را مجذوب سایتم کنم؟

  1. هدف سبز گفته:

    خیلی ممنون. یک سوال خوب و یک پاسخ عالی. برای من که دارم از طریق اینترنت کسب درآمد می کنم، نکات خوب و مفیدی داشت. از آقای فرجی تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *