بهترین و ساده ترین فرمول افزایش فروش چیست؟

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
بهترین و ساده ترین فرمول افزایش فروش چیست؟
Loading
/

“از فرجی بپرس”- قسمت 19: بهترین و ساده ترین فرمول افزایش فروش چیست؟

 

یکی از سوالاتی که بارها و بارها از من پرسیده شده و از من پرسیده میشه این سوال هست، ما چجوری می تونیم بیشتر محصولاتمون رو بفروشیم؟ فرمول افزایش فروش چیه

پاسخ دکتر فرجی

برای جواب به این سوال می تونیم هزار تا استراتژی و تاکتیک بدیم، می تونیم کتاب های مختلف رو بخوانیم. یک جمله خیلی قشنگ از یکی از کارآفرینان معروف آمریکایی شنیدم که به نظر من اگر ما این ذهنیت رو در ذهن خودمون داشته باشیم خیلی بهتر از هزار تا تاکتیک و استراتژی می تونه ما رو کمک کنه و اون جمله به زبان انگلیسی این میشه: give give give ask اگر بخوایم به زبان فارسی ترجمه اش کنیم، می تونیم اینطوری بگیم: خدمت کن خدمت کن خدمت کن و بعد درخواست کن. سه بار کلمه خدمت کردن و یا ارائه دادن یعنی give رو گفته و بعد یک بار واژه ask رو گفته.

خب بر گردیم ببینیم اکثر ویدئوهایی که توی سایت ها می بینیم و اکثر مقالاتی که تو خیلی از سایت ها می خوانیم به چه صورت هست. کاملا در اکثر اون ها متوجه میشیم که در آخر مقاله هدفش فقط این هست که ما یکی از محصولات…… رو بخریم. چرا؟ چون توی اون سایت یا هر چیز دیگه ای که باشه ذهنیت این هست give ask یک بار یک چیز رو رایگان بدیم و بعد سریع درخواست کنیم. اما این جمله خیلی قشنگ از این کارآفرین معروف آمریکایی یادمون باشه  give give give ask پس تا می تونیم به مخاطبین هدفمون به مشتریانمون ارزش ارائه بدیم به اون ها خدمت کنیم.

یکی از کارهای خیلی قشنگی که ما می تونیم انجام بدیم و اتفاقا خود این کارآفرین معروف هم این کار رو انجام میده، درست کردن سریال هایی به اسم از من بپرس هست. یعنی شنونده ها از شما سوال بپرسن و شما سوالات اون ها رو در قالب فایل های صوتی یا ویدئویی یا حتی متنی پاسخ بدید. این یکی از بهترین روش های خدمت کردن به مشتری هست و اتفاقا برای خود شما هم خوب هست. شما می تونید از اون به عنوان یکی از با ارزش ترین محتواهایی که در سایتتون قرار می گیره استفاده کنید. خود من این کار رو کردم و در حال انجام اون هستم و همیشه نتایج خیلی خوبی از اون گرفتم.

البته این قانون اصلا قانون جدیدی نیست. یک قانونی هست که از قبل نوشته شده. اگر شما به خیلی از کارهای خودتون دقت کنید، می بینید شما خیلی از کارها رو برای افراد انجام دادید، چون اون ها قبلا برای شما یک کاری کردند و این دقیقا میشه همین قانون و نکته مهمی که باید یادمون باشه این هست که مردم از افرادی که همش می خوان ازش درخواست کنن همه اش می خوان یک پیشنهادی بهشون بدن و محصول بفروشند به شدت بدشون میاد. چون دنیا خیلی شلوغ شده از محصولات، پر از پیام های بازرگانی، پر از محصولات مشابه شده. انواع مختلفی از رسانه ها در اختیار مردم هست. یادمون باشه که مخاطبین هدف ما سرشون خیلی شلوغ هست و فقط به افرادی می تونن توجه کنن که واقعا براشون خلق ارزش کنه، واقعا به اون ها خدمت کنه.

همیشه یادمون باشه که مخاطب هدف ما مواجه شده با دنیای بسیار شلوغی از محصولات و پیام های بازرگانی که دورش رو احاطه کرده .جایگاه ما در بین اون افراد چی هست؟ پس در تولید محتوا، در تولید محصولات سایتمون این استراتژی بسیار ساده اما بسیار قدرتمند رو همیشه پشت ذهنمون داشته باشیم و به این فکر کنیم خودمون رو بذاریم جای مخاطب هدفمون، ببینیم دوست داریم چه ارزشی به اون ارائه بشه.

امیدوارم این فایل صوتی براتون مفید بوده باشه از شما خواهش می کنم اگر این فایل صوتی رو مفید دیدید برای دوستان دیگه تون هم ارسال کنید و اون ها رو هم دعوت کنید به کانال تلگرام آکادمی فرجی با آیدی @farajiacademi خدانگهدار.

 

 

مجموعه‌ی “از فرجی بپرس” چیست؟

از فرجی بپرس یک مجموعه سریالی ویدئویی رایگان است که هدف آن پاسخ به سوالات مهم و آموزنده مخاطبان و اعضای گرامی آکادمی فرجی است. 
روش کار این مجموعه به این صورت است که مخاطبان عزیز سوالات خود را می‌پرسید و دکتر امیرحسین فرجی معمولا به صورت هفتگی پاسخ سوالات شما را در قسمت جدید “از فرجی بپرس” می‌دهند.

دانستن جواب سوالات دیگران چه فایده‌ای دارد؟

به نظر من همه اعضای آکادمی فرجی هم مسیر و هم سفر هستند و درنتیجه سوالاتی که برای هر کدام از آن‌ها پیش آمده فقط یک سوال نیست بلکه یک تجربه ارزشمند است. سوالی که توسط یکی از دوستان پرسیده می شود ممکن است سوال شما هم باشد و یا حتی ممکن است سوال فعلی شما نباشد ولی تجربه‌ای که در پس آن سوال نهفته است باعث کمک به شما در مسیر موفقیت و ثروت شود.
یک ثروتمند جدید از هر طریقی به دنبال کمک گرفتن از تجربیات دیگران است، چون اعتقاد دارد تجربه دیگران یکی از بهترین منابع عظیم یادگیری است. منبع گران‌بهایی که می‌تواند به ما کمک کند تا از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران درس بگیریم و سرعت خود را در مسیر موفقیت و ثروت افزایش دهیم و در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنیم. 

شما هم می‌توانید سوالات خود به روش‌های زیر مطرح کنید:

1- از طریق فرم ارسال دیدگاه در پایین این صفحه،
2- از طریق تلگرام و با آی دی ( telegram.me/askfaraji
3- از طریق فرم تماس با ما، 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *