ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

گام نهم: ریسک کردن

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گام نهم: ریسک کردن
Loading
/

نهمین قدم برای  دست یابی به آرزو ها و اهداف ریسک کردن است. در زندگی همیشه  تعادل بر قرار است و زندگی پر از دو قطبی ها است. در مقابل شب، روز وجود دارد. در مقابل بالا، پایین در مقابل خوبی، بدی در مقابل پیروزی، شکست ها برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید ریسک های بزرگ انجام داد. منظور من این نیست که خودتان و خانواده ی تان را در وضعیت بد اقتصادی و درماندگی قرار بدهید و یا جان خودتان و آن ها را به خطر بیاندازید.

منظور من از ریسک کردن روی غرور خود است. ریسک کردن روی محبوبیت خودتان است، ریسک کاری است که باعث می شود به خاطر آن با انتقاد اطرافیانتان و افراد هم سن و دوستان قدیمی تان مواجه بشوید. چون شما برای موفقیت باید کار هایی را انجام دهید که تا الان انجام نمی دادید و در نتیجه ممکن است دیگر تایید اطرافیانتان را نگیرید. برای دست یابی به آرزوهای بزرگ، باید آماده ی ریسک های بزرگ را باشید.

میلیاردها انسان، زندگی خود رادر حالی به پایان رساندند که هیچوقت عظمت خود را درک نکرده بودند و هیچ وقت به آرزوهایشان دست پیدا نکرده بودند. چرا؟ به این دلیل که شهامت نداشتند زندگی معمولی خودشان را برای رسیدن به زندگی که لیاقت و توانایی آن را داشتند قربانی کنند و نتوانستند بهای موفقیت را بپردازند.

این نکته ای این قدر مهم است که اجازه دهید یک بار دیگر تکرارش کنم. آن ها شهامت نداشتند زندگی معمولی خود را برای دست یابی به زندگی که لیاقت و توانایی آن را دارند قربانی کنند و در نتیجه هیچ وقت به موفقیت ها ی بزرگی نرسیدند.

زندگی و شرایطی که در حال حاضر دارید، ممکن است معمولی باشد و خیلی هم بد نباشد ولی خیلی هم برای شما راضی کننده نیست اما تا آن حد هم ناراضی کننده نیست که شما را مجبور کند به خودتان بیایید اما نکته این است که شما احتمالا تنها در حال گذراندن زندگی هستید و دارید زندگی تان را به روزمرگی سپری می کنید. اجازه دهید با شما رو راست باشم زندگی و نتایجی که در حال حاضر کسب می کنید به هیچ وجه با توانایی و لیاقت و شایستگی شما تطابق ندارد، قطعا کیفیت زندگی شما بسیار پایین تر از چیزی است که لیاقت و توانایی اش دارید و خداوند به شما آن لیاقت و توانایی را داده  است.

تصور کنید که خداوند چه حسی در مقابل شرایط کنونی ما دارد. شما اینگونه خلق شده اید که مخلوقی زیبا و حیرت انگیز باشید که توانایی انجام کار های بزرگ و شگفت انگیز را دارد ولی سوال اینجاست که شما با این توانایی عظیم که خداوند به شما داده دارید چه کارهایی را انجام می دهیدو آن توانایی را صرف انجام چه کار هایی می کنید؟

این مساله مثل این می مانند که شما  فرزندی با استعداد داشته باشید که توانایی انجام هرکاری را دارد اما وقت اش را تلف می کند و هیچ کار مثبتی را برای موفقیت خودش انجام نمی دهد قطعا این مسئله که باعث ناراحتی شما می شود و قلب شما را می شکند. قطعا شما هنوز هم فرزندتان را دوست دارید ولی از او نا امید می شوید. چرا که می بینیدکه هیچوقت نتوانست از استعداد بی نظیر خودش استفاده کند و این توصیف وضعیتی را به ما نشان می دهدکه ما نسبت به خالق خودمان داریم، اجازه دهید آن جمله ی مهم را یک بار دیگر تکرار کنم، اکثر افرادی که این دنیا را ترک می کنند در حالی که به آرزوهای خودشان نرسیدند شهامت این را  نداشتندکه زندگی معمولی خودشان را برای رسیدن به یک زندگی ارزشمند و یک زندگی که لیاقت و توانایی آن را داشتند قربانی کنند.

من از شما میخواهم که آرزوهایتان را پیدا کنید و آمادگی این را داشته باشید که غرورتان و محبوبیت تان را برای رسیدن به آن آرزوها قربانی کنید و بهای موفقیت را بپردازید. امیدوارم که این گام بسیار مهم برای رسیدن به اهدافتان را خیلی محکم  بردارید و بهای موفقیت تان را بپردازید.

 

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۴ دیدگاه برای “گام نهم: ریسک کردن

  1. احسان ملکی دوست گفته:

    واقعا که باید برای موفقیت در هر کاری ریسک پذیر و شجاع باشیم. ممنون بابت مقاله ی زیباتون. دوستان حتما این مقاله را بخوانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *