گزارش روز دوم دوره درآمدزایی اینترنتی

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گزارش روز دوم دوره درآمدزایی اینترنتی
Loading
/

به نام خدا، سلام به همه شما ثروتمندان جدید. امیرحسین فرجی هستم و در این فایل صوتی می خوام گزارش روز دوم از دوره آموزشی درآمدزایی اینترنتی رو خدمت شما ارائه بدم. در این روز که به نظر من یکی از مهمترین و مفید ترین روزهای دوره آموزشی بود ما ابتدا با هفت روش برای پیدا کردن ایده مناسب برای فروش محصولات فیزیکی در اینترنت و یا فروش اینترنتی محصولات آشنا شدیم و این هفت روش به ما کمک می کنن که ما از طریق اونها بتونیم ایده هایی رو پیدا کنیم، محصولاتی رو پیدا کنیم که قطعا گروهی از افراد وجود دارن که حاضرن بابت اون ایده پول پرداخت کنن.

این نکته خیلی مهمیه که خیلی از افرادی که میخوان وارد دنیای درآمدزایی اینترنتی بشن اون رو فراموش می کنن. ما داریم میگیم درآمدزایی اینترنتی نه اینکه فقط یک سایتی ایجاد کنیم یک سری محصولاتی رو اونجا لیست کنیم و بعد هم هیچ اتفاقی نیوفته، هیچ مشتری پیدا نشه. قطعا هدف ما آغاز یک بیزینس و کسب و کاره، از طریق این هفت نوع تفکر و هفت منطق ایده یابی شما می تونید محصولات فیزیکی مرتبط با صنعت هدف خودتون، مرتبط با محیط اطراف خودتون و مرتبط با علایق خودتون رو پیدا کنید و اونها رو در فضای مجازی به فروش برسونید.

بعد از اون اومدیم مکانهایی که میتونیم از طریق اونها ایده های خوب رو پیدا کنیم باهاش آشنا شدیم و بعد با روش منطقی و درست ارزیابی ایده آشنا شدیم. مثلا چجوری از طریق جست و جوهای گوگل بفهمیم که چه محصولاتی رو مردم دنبالش هستن، سرچ می کنن و در نتیجه متوجه بشیم که اونها میتونه بازار هدف خوبی برای ما باشن. بعد اومدیم دیدیم از چه روشی میتونیم رقبا رو پیدا کنیم و از اون مهمتر چجوری میتونیم رقبا رو تحلیل کنیم. ببینم اونا دقیقا دارن چه کاری رو انجام میدن اونها چه سهمی رو از بازار دارن چه نقاط ضعف و چه نقاط قوتی دارن. مثل یک کارشناس کسب و کار اونهارو تحلیل کنیم و بعد بیایم حاشیه سود اون محصولمون رو اندازه گیری کنیم.

خیلی از افراد وارد دنیای درآمدزایی اینترنتی میشن حتی ایدشون هم ایده بدی نیست اما بعد از مدتی بعد از کلی هزینه تازه متوجه میشن که حاشیه سود اون محصول، فروش اون محصول اونقدری بالا نبوده که واقعا ارزش ساختن یک کسب و کار اینترنتی حول اون ایده وجود داشته باشه و بعد از اینکه رقبا رو شناختیم و تحلیل کردیم حالا باید برای خودمون یک مزیت رقابتی، یک استراتژی نفوذ در بازار شناسایی کنیم و بعد بر اساس اون استراتژی مدل کسب و کارمون رو مشخص کنیم و حالا موقع اینکه وارد دنیای درآمدزایی اینترنتی بشیم.

نکته جالبتر اینکه بازهم ما خیلی محتاط و عاقلانه عمل می کنیم و ابتدا با یک مدل ساده، با یک اصطلاحا ام وی پی که فارسیش میشه کمینه محصول پذیرفتنی یک حالت ساده سازی شده کارمون رو شروع می کنیم یعنی نمیریم کلی هزینه کنیم، کلی پول طراحی سایت پیچیده بدیم، خیلی بیش از حد پول تبلیغات بدیم و بعد متوجه بشیم که این ایده، ایده مناسبی نبوده این محصول، محصول مناسبی نبوده. با یک مدل ساده شروع می کنیم و در نهایت در جلسه دوم گفتیم که مزایا و محدودیت های فروش محصولات فیزیکی در اینترنت چی هست و از اون مهمتر این روش درآمدزایی برای چه اشخاصی برای چه طرز فکری، با چه منابعی و با چه روحیاتی مناسبه. این خیلی مهمه همیشه تاکید من روی خودشناسی بوده و هست.

در مورد کسب و کار هم کسب و کار ما باید منطبق با خواسته ما منطبق با توانمندی های ما، منطبق با اشتیاق سوزان ما باشه و ما آخر هر جلسه که یک روش جدید رو معرفی می کنیم و اون رو دقیق تر می شناسیم، مثالهای خیلی زیادی از اون می بینیم بررسی می کنیم که این روش برای چه اشخاصی مناسبه. در جلسه دوم این روز ما وارد روش جدید درآمدزایی در اینترنت شدیم یعنی فروش محصولات آموزشی و مشاوره. فروش محصولات آموزشی و مشاوره صنعتی که به شدت در حال رشدن و همین الان در ایران خیلی از افرادی که زرنگ بودن و سریع تر شناسایی کردن این حوزه هارو از همین طریق دارن درآمدهای خیلی خوبی در حد ماهانه چند صد میلیون ایجاد می کنن.

ما در این جلسه با این روش آشنا شدیم و دیدیم که چه نوع محصولات آموزشی رو میتونیم به فروش برسونیم. تقریبا پونزده نوع محصول آموزشی من معرفی کردم از مدلهای خیلی ساده تا مدلهای پیشرفته و قابلیت درآمدزایی بالاتر. مثلا می تونید شما یک سری فایلهایی که در کامپیوترتون همین الان هست در یک سری سایت هایی به فروش برسونید و یک درآمدی برای خودتون ایجاد کنید. این ساده ترین مدل درآمدزایی از آموزش هست و بعد مدل حرفه ای تر اون اینکه حول علایق خودتون، حول تجربیات خودتون و حول اون تخصصی که براش زحمت کشیدید و سال ها وقت گذاشتید یک کسب و کار آموزش محور بسازید و از طریق اون دانش خودتون علایق، تجربیات و مهارتهای خودتون رو تبدیل به درآمد کنید.

در این جلسه نمونه های خیلی زیادی رو من در زمینه فروش اینترنتی محصولات به دوستان معرفی کردم و متوجه شدم که اونها دارن الهام میگیرن و متوجه میشن که واقعا چقدر درآمدزایی از آموزش نا محدوده. مثالهای خیلی عجیبی که حتی خودشون باورشون نمیشد که واقعا این سایت ها تونستن با این مدل با این نوع آموزش به درآمدزایی برسن رو به اونها معرفی کردم و در نهایت به اونها گفتم که برای این کار چه سرمایه اولیه ای لازمه، چه امکاناتی لازمه بعد از اون به اونها گفتم که چجوری می تونن در این زمینه ایده های مناسبی رو پیدا کنن. ایده هایی که مشتری وجود داشته باشه که حاضر باشه برای اون ایده پول پرداخت کنه.

در آخر این جلسه هم طبق معمول گفتیم فروش اینترنتی محصولات چه مزایایی داره چه محدودیت های داره در کل چه نوع و چه سبک درآمدزایی و بعد از اون گفتیم که این روش براش چه اشخاصی باچه خواسته ای، با چه روحیاتی، با چه علایقی مناسبه. در این دو جلسه ما روش درآمدزایی از محصولات فیزیکی و همچنین روش درآمدزایی از آموزش رو باهاش آشنا شدیم. مثالهای خیلی زیادی از اون ها دیدیم و سوالاتی که از دوستان عزیزمون در این کلاس از من می پرسیدن سوالات بسیار خوبی بود که کیفیت سوالات نسبت به جلسه اول کاملا تفاوت کرده بود یعنی من کاملا متوجه شدم که اون چیزی که می خواستم اون ذهنیتی کارآفرینانه ای که توقع داشتم توی این کلاس ایجاد بشه در جلسه دوم بسیار بهتر از روز اول و جلسات اول شکل گرفته بود و این هدف اصلی من از شرکت دوستان عزیزمون در این دوره آموزشی.

در این دوره آموزشی نمیخوام برای شما یک مسیر فیکس و ثابت مشخص کنم. شمایید که باید خودتون مدلهای مختلف رو ببینید. مزایا و محدودیت های هرکدوم رو بشناسید، مثالهای زیادی از هر کدوم ببینید و در نهایت خود شمایید که باید بهترین مدل کسب و کار رو بر اساس علایق، روحیات، توانمندی ها، استعدادها و نقاط قوت خودتون و شاید مهمتر از اون خواسته خودتون از زندگی و شغلتون پیدا کنید. این هدف اصلی ما از این کلاس که به امید خدا با کمک دوستان و با انرژی که این دوستان دارن در این کلاس داریم به این نتیجه می رسیم این خلاصه ای بود از گزارش روز دوم از دوره فوق العاده درآمدزایی اینترنتی. امیدوارم نکاتی که در این فایل صوتی مطرح کردم برای شما هم مفید باشه خدانگهدار.


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *