ثبت نام رایگان وبینار از ریلز میلیونی تا فروش میلیاردی​​

گزارش روز ششم دوره درآمدزایی اینترنتی

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
گزارش روز ششم دوره درآمدزایی اینترنتی
Loading
/

به نام خدا دوستان عزیزم سلام روزتون بخیر. امیرحسین فرجی هستم و دراین فایل صوتی میخوام گزارش روز آخر یعنی روز ششم از دوره ی درآمدزایی اینترنتی رو خدمتتون عرض کنم. درجلسه ی اول این روز ما درمورد دو ابزار بسیار قدرتمند از ابزارهای بازاریابی اینترنتی برای یک صاحب کسب و کار اینترنتی صحبت کردیم. یکی از بهترین و شاید ارزان ترین ابزارها برای بازاریابی مستقیم و برای اینکه بتونیم اطلاعات مخاطب هدفمون رو داشته باشیم تا در آینده بتونیم با اونها ارتباط برقرار کنیم اونها رو درجریان کار خودمون قرار بدیم  و پیشنهادات فروش برای اونها ارسال کنیم ایمیل مارکتینگه.

هدف بازاریابی ایمیلی میتونه انواع مختلفی داشته باشه، میتونه آگاهی دادن مثلا از محصولات جدیدمون باشه، میتونه ترغیب مشتریانمون به خرید کردن از ما باشه و حتی میتونه برندینگ و افزایش وفاداری مشتریای ما باشه. همیشه توصیه میکنم که برای صاحب یک وب سایت باید حتما ابزار بازاریابی ایمیلی وجود داشته باشه و ما میتونیم به روش های مختلفی برای مخاطب هدفمون ایمیل ارسال کنیم. که من دراین جلسه درمورد روش های مختلف این کار صحبت کردم. درمکان های مختلف سایتتون میتونید از این ابزار قدرتمند استفاده کنید و با ارائه یک پیشنهاد خوب بتونید ایمیل مخاطبان هدفتون رو درصفحات مختلف سایتتون که به طور مفصل در این جلسه درمورد اون صحبت کردیم جذب کنیم و یکی از اهداف اصلی ایمیل مارکتینگ، ساختن کمپین های ایمیلی هست.

کمپین های ایمیلی در حقیقت یک سلسله مراتب متوالی و هدفمند هست که از طریق ایمیل ما میتونیم با مخاطب هدفمون در ارتباط باشیم تا در نهایت اون رو به انجام یک اقدام خاص منجر کنیم. نکات خیلی مهمی که باید در ارسال ایمیل و نوشتن ایمیل رعایت کنیم رو در این جلسه به طور مفصل درموردش صحبت کردیم. بعد از اینکه بازاریابی ایمیلی رو به دوستان معرفی کردم رفتیم سراغ ابزار دیگه یعنی سئو. سئو مخفف کلمه search engine optimization هست. یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. این ابزار بسیار قدرتمند در واقع این کار رو انجام میده که سایت ما، مقالات ما، بتونه در نتایج بالای گوگل دیده بشه و ما بتونیم ورودی های خیلی زیادی از گوگل دریافت کنیم. این کار قطعا کاری که زمان بر هست شاید خیلی از افراد عجله دارن و میخوان سریع در نتایج گوگل دیده بشن، اما متخصصان سئو، اونهای که حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنن تاکید میکنن که این کار، کاری که نیاز به زمان داره یعنی درحقیقت یک کار بلند مدت.

درمورد انواع مختلف سئو یعنی بهینه سازی درون سایت و بهینه سازی بیرون سایت در این جلسه مفصلا صحبت کردیم. بهینه سازی درون سایت یعنی این که شما محتواتون رو به گونه ای تنظیم کنید که به احتمال خیلی زیادتری اون محتوا در نتایج بالای گوگل توسط مخاطب هدف شما و با کلید واژه ای که خود شما با فکر انتخاب کردید، اون محتوا دیده بشه درمورد این موضوع صحبت کردیم و بعد اومدیم درمورد لینک بیلدینگ که یک روش بسیار قدرتمند هست که میتونه سئو اون محتوای شما رو افزایش بده هم صحبت کردیم و بعد اومدم یک افزونه ای رو معرفی کردم که از طریق این افزونه خیلی راحت تر میتونید در وردپرس این کار رو انجام بدید. بعد رفتیم سراغ معرفی روش سئو بیرون سایت، یعنی بک لینک. بک لینک ها چیزهای هستند که باعث افزایش اعتبار سایت شما میشن و همینطور شما میتونید از بک لینک ها استفاده کنید تا اون مقاله  مورد نظر خودتون رو سئوشو افزایش بدید و در نتیجه در جستجوهای بالای گوگل اون مقاله  شما دیده بشه و این روش ها روش های بسیار قدرتمندی که در این جلسه به طور مفصل در مورد اونها صحبت کردم راهکارهای عملی و خیلی از راهکارهای رایگان رو به دوستان معرفی کردم.

در جلسه  دوم این روز یکسری توصیه های پایانی بسیار بسیار مهم برای اینکه موفقیت ما در مسیر درآمدزایی اینترنتی و ساخت یک کسب وکار اینترنتی موفق تضمین بشه خدمت دوستان ارائه دادم. مهم ترین نکته اینه که متعهد بشیم که از همین سیستم و الگوریتمی که من در این دوره معرفی کردم طبق همین سیستم عمل کنیم. یکی از دلایل عمده  شکست افرادی که وارد دنیای درآمدزایی اینترنتی میشن دقیقا در رعایت نکردن ترتیب همین سیستمه. شاید یکی از واژه های که دوستانی که دراین کلاس شرکت کردن بارها و بارها از زبان من شنیده باشن واژه سیستم و الگوریتمه. به نظرمن موفقیت در هر زمینه ای یک الگوریتم داره یک سیستم داره و این سیستم از کجا آمده ؟  این سیستم با مطالعه  انسان های موفق وب سایت های موفق در طی این سال ها ایجاد شده و ما اگر طبق اون سیستم عمل کنیم قطعا ماهم میتونیم به نتایجی مشابه اونها برسیم.

پس اولین نکته این بود که متعهد بشیم که طبق همین سیستم عمل کنیم. نکته دیگری که در این کلاس مطرح کردم این بود که با وجود همه این مطالبی که یاد گرفتیم بازهم احتمال داره، ابهاماتی وجود داشته باشه و این کاملا طبیعیه. پس با وجود تمام ابهامات با رعایت این سیستم خیلی از این ابهامات حذف میشه اما باز ممکنه ابهاماتی وجود داشته  باشه. این دسته از ابهامات ابهاماتی هستند که باید در طی مسیر شفاف بشن پس مثل یک بچه ای که برای راه رفتن شروع میکنه به تقلا کردن و بلند شدن و زمین خوردن ماهم باید بعد از اینکه طبق این سیستم عمل کردیم از یک جایی شروع کنیم، از یک جایی شروع میکنیم. نکته  مهمی که ما رو متمایز میکنه با افراد شکست خورده اینه ما اولا میدونیم باید طبق سیستم عمل کنیم و این سیستم رو در این کلاس کاملا یاد گرفتیم ترتیب مراحل اولویت اون  ها و دوما ما میدونیم که یک انسان موفق انسانیه که دائما در حال بازخورد گرفتنه. نکات خیلی مهمی رو در این جلسه مطرح کردم که یکی دیگه از اون نکات اینه که تمرکز یک صاحب کسب و کار موفق باید روی مشتریش باشه. باید به مشتریش به صورت موثر گوش بده ببینه اون چه نیازهای داره چه مشکلاتی داره طبق علایق شخصی خودش فقط عمل نکنه این یکی دیگه از اشتباهات صاحبان کسب و کاره.

و نکته دیگه ای که به دوستان گفتم جمله  زیبایی از آقای استیو بلنک. ایشون که در زمینه ی استارت آپ هاست سالیان سال فعالیت کرده جمله ی بسیار ساده ولی با معنا و عمیقی داره. ایشون گفتن از ساختمان ها بیرون بیاید و با مشتریان صحبت کنید. یک باور بسیار غلطی که در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود داره اینه که ما توی خونمون توی اتاقمون بشینیم لپ تاب رو باز کنیم و صبح تا شب پای لپ تاب کار کنیم و بعد از یک مدتی ما  میتونیم صاحب یک کسب و کار اینترنتی موفق بشیم. اگر در ذهنتون همچین باوری رو دارید بدونید به احتمال بسیار زیاد قریب به یقین شکست میخورید. در این دوره متوجه شدیم که اصل کار یک صاحب کسب و کار اینه که اولا نیاز مشتری رو کشف کنه و بعد در طی مسیر دائما از مشتری بازخورد بگیره و این نیازمند اینه که صاحب کسب و کار از اتاقش بیرون بیاد و بره با مشتری خودش صحبت کنه بازخورد بگیره. این نکته بسیار مهمی بود و بعد نکاتی در مورد موفقیت فردی رو اشاره کردم چون اعتقاد دارم بیشتراز اون چیزی که روی شغلتون روی کسب و کارتون کار میکنید، باید روی خودتون کار کنید. تا زمانی که ذهن شما ذهن موفقی نباشه تا زمانی که ذهن شما توانایی جذب موفقیت رو نداشته باشه همه  استراتژی ها و تاکتیک ها کسب وکار بی فایدست و این نکته نکته ی بسیار بسیار مهمیه.

آخرین مطلبی که در این کلاس درموردش صحبت کردیم روش بسیار جالب و قدرتمندیه که خودم ابداع کردم برای برنامه ریزی هوشمندانه روزمون. یکی از مهمترین وظایف ما اینه که بتونیم روزمون رو جوری برنامه ریزی کنیم که دقیقا بتونیم  کارهامون رو با اولویت انجام بدیم و از اونجایی که یکی از مشکلات خود من برقراری نظم بود بعد از سال ها تونستم سیستمی رو بسازم که این نظم رو رعایت کنم و جواب های بسیار خوبی از این سیستم گرفتم. در این کلاس اون سیستم رو به دوستانمون یاد دادم امیدوارم اونها با رعایت این سیستم از جادوی این سیستم استفاده کنند و لذت ببرن و بدونند که نظم شاید مهم ترین عامل موفقیته. این خلاصه ای بود از روز آخر دوره درآمدزایی اینترنتی. امیدوارم که شما هم از مطالب گفته شده در این فایل صوتی استفاده کنید و شما هم هرچه سریع تر به جمع ثروتمندان جدید بپیوندید. موفق و شاد باشید خدانگهدار.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۱ دیدگاه برای “گزارش روز ششم دوره درآمدزایی اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *