یادگیری موفقیت از موفقیت های دیگران

آکادمی فرجی
آکادمی فرجی
یادگیری موفقیت از موفقیت های دیگران
Loading
/

در این درس در مورد منبع باارزش دیگر برای یادگیری موفقیت صحبت می کنیم و آن یادگیری از موفقیت های دیگران و بزرگان و ثروتمندان جهان است.
در این درس درمورد یکی از با ارزش ترین منابع یادگیری موفقیت صحبت کنیم و آن یاد گیری از موفقیت دیگران هست. بسیار با ارزش است که ما زمان و انرژی خودمان را صرف این کنیم که داستان های موفقیت دیگران را بررسی کنیم و ببینیم افراد موفق دیگر چه مسیری را طی کرده اند تا به جایگاه فعلی شان رسیده اند
با انجام این کار شما قطعا اطلاعات و ایده های بسیار خوبی پیدا می کنید که با اجرای آن ها می توانید به نتایجی مشابه نتایج افراد موفق دست پیدا کنید. با مطالعه ی زندگی نامه و داستان افراد موفق، شما می توانید بفهمید که آن ها چه رفتار ها و عادت هایی را در طول زندگی شان داشتند و در نتیجه شما می توانید بفهمید که چه چیزهای و چه کار هایی باعث موفقیت آن ها شده و سعی کنید شما هم آن کارها و عادت ها را به لیست کارها و عادت های خودتان اضافه کنید و در نتیجه نتایجی مشابه نتایج آن ها را برای خودتان کنید.
یکی از بهترین منابع برای انجام این کار خواندن کتاب هایی است که افراد موفق نوشته اند و درکتاب های خودشان اسرار موفقیت شان را بیان کرده اند. شما باید آن کتاب ها را بخوانید تا بتوانید با ایده ها و طرز فکر های آن افراد آشنا بشوید.
کار دیگری که شما می توانید انجام بدهید استفاده از اینترنت است. شما می توانید در اینترنت سرچ کنید و درمورد افراد موفق تحقیق کنید. مصاحبه های آن ها و فیلم هایی که آن ها در اینترنت قرار داده اند را پیدا کنید و ذهن خودتان را با افکار و طرز فکر آن ها تغذیه کنید و سعی کنید از آن ها الگوبرداری کنید و دقیقا کارهایی که آن ها انجام دادند را شما هم به طور مداوم انجام بدهید. من مطمئن هستم که اگر این عادت را در خودتان نهادینه کنید که از افراد موفق الگوبرداری کنید، شما هم قطعا به نتایجی مشابه آن افراد موفق دست پیدا خواهید کرد. این یکی از با ارزش ترین و ارزان ترین منابع موفقیت است که ما به راحتی می توانیم از آن استفاده کنیم.

پس خواهشی که از شما دارم این است که وقت خودتان را صرف خواندن این جور چیزهای مفید کنید و مطمئن باشید با خواندن این ها، چنان انرژی مثبتی می گیرید که در مسیر موفقیت به شما بسیار کمک می کند.

راستی! حتما درس قبلی رادیو جهش که درمورد “یادگیری موفقیت از خودتان” است را ببینید.  امیدوارم که روزی خوب و پرانرژی داشته باشید و همه ی شما را به خدای بزرگ می سپارم. خدانگهدار.

 


در خواست مشاوره تلفنی رایگان برای ثبت نام در دوره جامع نوابغ اینستاگرام


۱ دیدگاه برای “یادگیری موفقیت از موفقیت های دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *