اطراف خود را پر از بزرگی کنید

دور و ور خودتون رو پر از بزرگی و آدم های بزرگ کنید. آدم هایی که تو زندگی دور خودتون جمع میکنید خیلی مهم هستند. اگر اطراف خودتون رو با آدم هایی پر کنید که شما رو میسازند، آدم هایی که باعث پیشرفت شما می شوند، آدم هایی که از شما می خواهند که بهتر باشید، ، بزرگ خواهید شد. اما اگر اطراف خودتان را با آدم هایی پر کنید که فقط شما را خراب می کنند، آدم هایی که فقط دلایل جواب ندادن کارها رو میبینند، آدمهایی که فقط چیزهایی که شما در آن ها خوب نیستید رو میبینند و بازگو می کنند، کوچک خواهید شد.
اگر اطرافتون رو پر از آدم های کوچک کنید، به زودی خودتان نیز تبدیل به یک آدم کوچک خواهید شد.
آن ها فقط به دنیای کوچکی که برای خودشون ساخته اند توجه می کنند. آن ها هیچ وقت موفق نخواهند بود، چون چیزی که ساخته اند بر پایه عدم موفقیت هست. اما قلب شما و اشتیاق شما می تواند چیزهایی بسازه که قبلا وجود نداشته اند.
شما همیشه می تونید یک بهانه ای برای انجام ندادن کاری بتراشید و بگویید الان زمان مناسبی نیست یا الان شرایط عالی نیست. ولی شرایط هیچ وقت عالی نمیشه.
اگر بخواهید منتظر بهبود شرایط باشید تا بتونید رویاهای خودتون رو به واقعیت تبدیل کنید، پس تا آخر عمرتان رویاهای شما در همون سطح رویا باقی می مانند و به واقعیت تبدیل نمی شوند. اگر چیزی می خواهید باید بروید و بدستش بیاورید.
اگر الان دارید سعی می کنید تا چیزی یاد بگیرید و یک مهرات جدید یاد بگیرید، در ابتدا کار کمی سخت و خسته کننده است، ولی تسلیم نشوید. چون اگر ادامه بدهید، مطمئنا بهتر و بهتر می شوید، تا جاییکه که دیگه تمرین براتون خستته کننده نیست و ساده تر می شه و نتایج بیشتری رو مشاهده خواهید کرد.
همیشه توی زندگی با افرادی روبرو می شوید که به همه چیز شک دارند، افرادی که به کاری که شما انجام می دهید اعتقادی ندارند و میگن رویای شما اصلا امکان پذیر نیست، مخصوصا اگر رویای بزرگی در سر داشته باشید. اونها همیشه با منفی نگری به شما می تازند. همواره می گن: نه نه نه نه نه نه، نمیشه نمیشه نمیشه …. و هزاران دلیل برای عدم موفقیت شما میاورند. این بسیار خطرناک است، چون باعث میشه که خود شما کمی به خودتون شک کنید و اگر تمام چیزهایی که میشنوید همش نه یا نمیشود باشد، در بعضی مواقع این همان نقطه ای است که خیلی ها شکست می خورند و مسیر را رها می کنند و خیلی از ایده ها در نطفه خفه می شوند. اتفاقی که می افتد این است که شما بیشتر دیگران و حرف های آن ها رو قبول می کنید تا اینکه به خودتون اعتماد داشته باشید و پیش خودتون میگید این ها حتما یه چیزی می دونند که میگن، شاید من اشتباه می کنم و درنتیجه مسیر را رها می کنید و دیگه ادامه نمی دهید. و احتمالا چند وقت بعد می بینید یه شخص دیگه داره از ایده شما پول هنگفتی در میاره و پیش خود می گویید من باید جای اون می بودم. اما شما به خودتون اعتماد و اعتقاد نداشتید و در عوض به آدم های شکاک و کوچک اعتقاد داشتید.
خطر: به جای اعتماد به خودمان به آدم های کوچک و شکاک اطرافمون اعتماد کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *