بلند شو و حرکت کن

اگر میخوای یک زندگی فوق العاده داشته باشی، باید کارای فوق العاده انجام بدی. اگر واقعا آرزویی داری، باید واقعا از ته دلت اونو از خودت درخواست کنی. ما همه مشکلاتی برای خودمان داریم، اما باید توی مشکلات تحلیل نریم. مشکلات بخشی از زندگی ما هستند و نه همه زندگی ما. درون هر مشکل که ممکنه باعث نگرانی و استرس ما بشه، یک فرصت فوق العاده نهفته است تا بتونیم یک شغل بهتر و یا یک زندگی بهتر داشته باشیم و یا حتی به یک باور بهتر و قوی تر برسیم.
راز رسیدن به یک شادی واقعی این هست که مدام در حال حرکت و پیشرفت باشیم.
پیشرفت همان شادی هست و اگر بتونیم بصورت پی در پی و منظم پیشرفت کنیم، احساس زنده بودن و شاد بودن می کنیم. پس اگر میخوایم یک پیشرفت واقعی داشته باشیم باید به زندگیمون از زاویه ای جدید نگاه کنیم. باید بگویید: من باید این پیشرفت رو در اختیار خودم بگیرم، و فقط اینطوری نباشه که تنها امید داشته باشید که نتیجه بده. باید مدام خودتون رو بالا بکشید و سعی کنید به چیزی که می خواهید برسید.
شما باید از منطقه ی آسایشی که برای خود ساخته اید، خارج شوید. این به معنای ریسک کردن نیست بلکه به معنای دست برداشتن از راحت طلبی هاست.
شما چه زمانی خودتان را تعریف کردید؟ چند سال پیش توانستید به این نتیجه رسیدید که چه کاری می توانید انجام بدید و چه کاری رو نمی توانید؟ چند سال پیش؟ توی خیلی از شرایط زندگیتون سعی کردیم، جوری رفتار کنید که یه وقت گرفتار شکست نشوید یا اینکه مردم از شما خوششون بیایند یا به شما احترام بذارند. اما این شخصیتی که از خودتون ساختید، لزوما خود شما نیستید.
اصلا مهم نیست که چجوری توی زندگیتون شکست بخورید و زمین بخورید، چون در هر صورت این چیزا تو زندگی اتفاق میفته. تنها چیز مهم این است که از جاتون بلند شوید و به حرکت ادامه بدهید. تنها کاری که می تونید بکنید اینه که از شکست ها درس بگیرید.
درون همه ما یک قهرمان وجود داره که می تونه به ما قدرت بده و ما رو با شکوه کنه و به موفقیت برسونه.

 

۱ دیدگاه برای “بلند شو و حرکت کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *