سالی خارق العاده

امروز می خواهم در مورد باور داشتن به سالی خارق العاده صحبت کنم. ما معمولا با افکار خود، محدود می شویم. فکر می کنیم هیچ وقت به رویاهایمان نمی رسیم. استعدادش را نداریم، ارتباطاتش را نداریم، سرمایه اش را نداریم، مشکلات اساسی زیادی داریم. اما مشکل اینجاست که ما به صورت طبیعی به مساله نگاه می کنیم و با دیدگاه محدود خودمان به آن نگاه می کنیم. اما باید بدانیم که خداوند، خداوند ماوراالطبیعه است. اینکه ما راهی نمیبینیم به این معنی نیست که خداوند راهی ندارد. خداوند می تواند یک فرصتی جلو راهتان قرار دهد که سطحتان را بالا ببرد. خداوند رحمت فوق العاده ای دارد. می تواند شما را از بدهی بسوی بی نیازی هدایت کند.
این افکار ما هستند که مارا محدود می کنند. مشکل اینجاست که ما همواره با دیدگاه محدود خودمان به دنیا نگاه می کنیم.
سوال اینجاست که شما به کدام یک باور دارید؟ طبق نظر خودمان ممکن است، غیرممکن به نظر برسد، اما برای خدا همه چیز ممکن است. برخی از شما برنامه ریزی کرده اید برای یک سال عادی و معمولی، ولی خداوند سالی فوق العاده را فراهم کرده است. شما برای گذراندن زندگی برنامه ریزی کردید، ولی خداوند برای بی نیازی برنامه ریخته است. باید با خداوند موافق باشیم. خداوند رحمت فوق العاده ای برای همه شما در نظر گرفته است. فرصت های خارق العاده ای دارد و شما باید درون خود انتظارش را داشته باشید و در روحتان هیجانش را داشته باشید. امسال سالی است که رویاهایتان به حقیقت تبدیل می شود. سالی که استعدادی در خود کشف می کنید که حتی تابحال نمی دانستید. سالی که وقتی برمیگردید و نگاه می کنید، بگوییم خدا عجب کاری کرده است. شما باید با سه کلمه پاسخ خداوند را بدهید: خداوند من باورت دارم.
خداوند می گوید امسال سال توست. ممکن است نفهمید که چگونه ممکن است. اشکالی ندارد چون خداوند هزاران راه مختلف دارد تا رویاهای شما را به حقیقت بپیوندد. قوانین خداوند می توانند قوانین طبیعی را هم لغو کند. اگر خدا را در درجه اول مدنظر داشته باشید، اگر با تمام وجود پرستشش کنید، او باعث می شود که مردم بخواهند با شما خوب باشند. او باعث می شود که شما در جای درست و زمان درست باشید. چرا محدودیت ها را از خداوند بر نمی دارید!!! چرا از محدودیت های خود خارج نمی شوید و نمی گویید، خدایا من آماده دریافت الطافت هستم. باید خانه دل خود را براساس امید بنا کنید.
خداوند می خواهد که برای شما خوب باشد، اما شما هم باید افکارتان در مسیر صحیح باشد. اگر اعتقاد نداشته باشید، هیچ کدام از اینها اتفاق نخواهد افتاد.

آیا فکر می کنید که رویاهای شما آنقدر بزرگ است که خداوند از انجام آنها ناتوان است؟!!! نه، امروز یک نگرش جدید داشته باشید. خداوند می گوید من قادر هستم.تنها به فهم و درک خود تکیه نکنید. گاهی هیچ راه حل منطقی وجود ندارد. اگر مدام تلاش کنید که بفهمید، فقط باعث میشود که درمانده و افسرده شوید و درنتیجه ناامید خواهید شد و همانجا که هستید خواهید ماند. خدا می داند که چگونه شما را در مکان درست و زمان درست قرار دهد. یادتان باشد، فقط سه کلمه: خداوند باورت دارم.
خداوند شما را در دستان خود دارد. تمام احتیاجات شما را می داند، تمام مشکلات زندگی شما را می داند. تمام رویاهای شما را می داند. خبر خوب اینکه خداوند همه چیز را می داند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *