قدرت تخیل در دستیابی به موفقیت

ما به عنوان انسان چیزی داریم که موجود دیگری ندارد و اسم آن تخیل است. تخیل برای این است که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، بتوانید آن را تصور کنید و ببینید.
انسان تنها موجود دارای قدرت شگفت انگیز تخیل است و می تواند قبل از اتفاق چیزی آن را در ذهن خود تصور کند و ببیند.
از شما می خواهم که به ده سال آینده بروید، به بیست سال آینده بروید و از شما می خواهم اون کسی که دوست دارید بعد از این مدت باشید را تصور کنید. شما باید در آینده زندگی کنید. خودتان را از دنیا جدا کنید، آهنگ آرامش بخش مورد علاقه خودتان را گوش دهید. از شما می خواهم برای 30 دقیقه جایی بروید که تنها باشید و تخیل خودتان را بکار بگیرید و به آینده بروید.
این را بدونید که هرکسی که تبدیل به انسان بزرگی شده، همواره مجبور بوده از موانع و سدهایی عبور کند، چون هیچ موفقیتی بدون مانع و سختی بدست نمی آید. از شما می خواهم که هر روز به آینده بروید و ببینید به چه کسی تبدیل می خواهید بشوید و از قدرت تخیلتون استفاده کنید. قدرت تخیل باید شما را از غم و غصه ها رها کند. ما باید خودمان را خیلی قبل از اینکه بخواهد اتفاقی بیفتد، در آن نقطه ببینیم و تصور کنیم.
استفاده از قدرت تخیل برای تصور کردن خودمان در شرایط موفقیت، می تواند ما را از سختی های مسیر رها کند.
قانون دوم اینکه باید ایمان داشته باشیم. باید باور داشته باشید که اگر با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد پافشاری کنید و ادامه بدهید، روزی خواهد آمد که روز شماست. بله حقیقت دارد. پس به ایمانتان بچسبید و باور داشته باشید، حتی اگر دور و ورتان هیچ نشانه ای از آن را نمی بینید و حتی وقتی که احساس میکنید دیگه توان ندارید و میخواهید رها کنید و حتی وقتی که هیچ چیز شبیه موفقیت اطرافتون نیست. اما اگر از تلاش دست بردارید، این روز هیچ گاه مال شما نخواهد شد. حتی در شکست ها هم به جلو حرکت کنید. یعنی برگردید و دوباره تلاش کنید و از اشتباهاتتون درست بگیرید. بیخیال نشین و تسلیم نشوید!!!! ولی این را بدانید که اگر از قوه تخیل خود استفاده نکنید، به هیچ وقت موفق نخواهید شد.
باید به هدف و مسیر خودتان ایمان داشته باشید. ایمان داشته باشید که اگر با وجود تمام مشکلات، بر مسیر خود پافشاری کنید و ادامه بدهید، بالاخره روزی خواهد آمد که روز شماست.
ترس واقعی نیست. تنها جایی که ترس می تواند وجود داشته باشه در تفکرات ما نسبت به آینده است. ترس یک انتخاب است.
ترس محصول تخیلات ماست که باعث میشه از چیزهایی که اصلا الان وجود نداره و در آینده هم ممکنه وجود نداشته باشد بترسیم.
رویاهای شما باید خیلی شفاف و روشن باشند، بطوریکه وقتی از خواب بیدار میشوید، بتوانید سریعا در رویاهاتان قدم بگذارید. و اولین قدم این است که چیزی را برای خودتان ببینید که در این لحظه نیستید.شما می تونید این کار را انجام بدهید. جایی که الان هستید موقتی است. هر روز که بیدار می شوید اگر می خواهید انرژی، اشتیاق و توان حرکت داشته یاشید، باید هر روزتان را با آن رویا شروع کنید.
رویاها باید آنقدر شفاف باشند که هر روز صبح که بیدار می شوید، بتوانید سریعا در رویاهاتان قدم بگذارید.

 

۱ دیدگاه برای “قدرت تخیل در دستیابی به موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *