ما قادر به تغییر همه چیز هستیم

برای وجود رویاها و علایق شما دلایلی وجود دارد و ابن گرایشات شانسی به وجود نیامده است.
هر آرزو یا تخیلی که دارید، استعداد و توانایی مربوط به آن نیز به شما داده شده است.
اکثر مردم به این گرایشات توجهی نمی کنند. قدر چیزهایی که دارید را بدانید و آنها را بفهمید و متوجه آنها باشید. بدانیید که دلیلی وجود دارد که آنها به شما داده شده اند. شما انسان خاصی هستید، پس به یک زندگی معمولی بسنده نکنید.
زندگی سخت است و تو زندگی سختی ها و کشمکش هایی وجود دارد، ولی نکته مهم این است که این مشکلات برای همه هست. پس عکس العمل شما در برابر این مشکلات هست که شما را خاص می کند. این عکس العمل ها تمام و کمال به خود شما بستگی داره. اکثر مردم بهانه تراشی می کنند، اما اگر می خواهید شرایط را عوض کنید، مسئولیت کامل کارها را بپذیرید، چون این بدین معنا است که قدرت لازم برای تغییرشان را دارید. توانایی برای تغییر دادن همه چیز به شما داده شده است. شما باید ذهن افسرده و شکست پذیر خودتون را خاموش کنید و دیگه پشت سرتون رو هم نگاه نکنید. ممکنه صداهایی تو سر شما بگویند که به حد کافی خوب نیستید، که نمی تونید به خواسته هاتان برسید، حتی ممکنه اطرافیانتان هم این ها را بگویند. اما شما باید با قدرت عمل کنید و کائنات را با قدرت خطاب قرار بدهید و بگویید: “من می تونم، من قدرتمندم، من بالاخره انجامش میدم”.
فقط خود شما هستید که می توانید قدرت خودتان را به اثبات برسانید. هیچ کس دیگر نمی تواند این کار را برای شما انجام بدهد. شما همین الان در حال طراحی و خلق آینده خودتان هستید ، همین الان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *